Salam semuaaaaaaaaaa........................
hurmmmmm,saya dah balik~
ok..ingat nak smbung cite psal camping ari tueee+cita saya shopping kat k.l...
tapi termoody ckit ari ne....
Tadi ptng en.Hero msge...kata nya nak ajak kuar..
ok la..agi pown dah lama xjumpa..
erk..4hari lama ke????
hurmmmmm,saya dah balik~
ok..ingat nak smbung cite psal camping ari tueee+cita saya shopping kat k.l...
tapi termoody ckit ari ne....
Tadi ptng en.Hero msge...kata nya nak ajak kuar..
ok la..agi pown dah lama xjumpa..
erk..4hari lama ke????
pahtu..smpai2 jer kat umah..terus ckp mcm gni~
"esok yag tinggal la 2minggu..b fly ke K.L"
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
mana aci mcm gni~!!!!!!!dah la sibuk memanjang jer saya ne..en.Hero lak pn sama..
huk3..baru jer balik dari kembara duga...terus seminggu rehat..kena p Kawad lak..
haisssshhhhh~
pahtu confirm beliau akan smbung cuti p Perak..
Then Balik cni dah posa..Raya ne insyallah en.hero nak balik cuti...
huk3...saya nak herooo saya...
saya xmau sibuuuuukkkkk~
hari sabtu ne..kena p program Rakan Muda agi..nasib setengah hari jer..
pahtu nak g mana agi???????huk3..
xsukanyer...bila kami sgt sibuk~!!!
kadang kala..perlu ada pengorbanan dlm sesebuah hubungan...
saya memilih beliau.......
tadi..sambil melabuhkan kepala d bahu hero..
saya berkata...
"singkatkan masa kita sama2..b asyik sibuk jer~"
lantas beliau menjawab...
"siapa suh yag nak hubby"
anak mataku mula mencari posisi mata kecilnya...
lalu berkata..
"syg sayang hubby...ni adalah pengorbanan untuk mencari kebhagiaan hidup, tugas hubby adalh tanggungjwb hubby ke atas negara..syg sebgai wanita di sisi hubby sentiasa akan menjadi pendorong buat hubby berjuang.."
dan beliau..tersenyum..
saya xpasti di mana kekuatan hati saya sebenarnya..bila asyik memikirkan keselamatan en.hero semasa menjlnkan tugas...dia mungkin tidak sehebat yg lain..tapi saya juga punya hati..
saya harus kuat!!
kuat untuk tidak melihatkan betapa sedihnya hati ini melepaskan beliau menjlnkan tugas..
kuat untuk menjadi isteri beliau pada masa akan dtng.~
kuat untuk menerima sebarang perkhabaran...
kuat untuk menjadi Seseorang dlm hidup seorang tentera...
bila en.Hero bertugas..
hati siapa yg tak berdebar2...menunggu msge "dah selamat sampai kem" biar pn smpai ke pagi snggup tidak tidur agar saya tau berita dari beliau..
bukan sama seperti menunggu si dia..balik kerja...
yg mana.."b dah abis keja"
owhhhh..hati wanita itu memang sama...tapi hati seorang wanita kepada seorang pejuang itu ada lainnya....
dah sebak...bye~




No comments:
Post a Comment