Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, August 6, 2009

Jom..jom..jom...

Salam semuaaaaa...

hoooooo..saat saya menaip entry ne...
saya baru sudah..
"BANGUN"
dari tidurrrr~!!!

whattttt..!!!!giler ko fatin...anak dara apa la mcm gni..pemalas!ada ke ptut bngun jam 6.40ptng~!i2 pown nasib dgr azan maghrib!!!
hehehehehehe...dah3..stop fatin..ku tampar otak mu bedesing smpai ke lutut~!

ok3...sebelum saya teruskan cerita..
anda dinasihatkan untuk menutup mata dan telinga agar bisa memahami mksud entry ini dibuat.~!

saya letak tajuk jom..jom..jom 2 saja jer..sbb tarak idea apa nak letak..
dan memang sekrng ne saya dah mereng!!!
mereng ngan mcm2..

haaaaa...kan dah gtau tutup mata..jadi korang xkan nmpk la thap kemerengan ini...
ekekekekekekeke...STOP lagi merapu cik Fatin!!!!!!

ok buat kali ke ntah...
tadi..dpt msge en.herooo....

"yag..b baru sudah latihan kawad ne..panas+itam dah kulit b..xencem g2"
:::ohhhhh..ku rindu lubang idung mu..miahahahahahaha:::

sgt la kelucuan..kerana setahu saya tentera ne besa lah kan bekawad.~tapi yg xbole blah nyer...
en.Hero saya..wakakakakaka..~

ampun b...syg dah mereng bnyak ari neeee...
boleh komen pasal kulit nyer yg tebakar...huuuuuuuuuu.....

en.Hero adalah seorang yg mementingkan penampilan diri..
dan bab kulit ne..en.Hero mmg sensitif bnyak..
mesti ada pncuci muka..
[oh..itu besa lar kan?~!]

pahtu beliau mkn suppliment..tok kulit jugak okey?????
ekekekekeke..mengalahkan saya lagik...pahtu beli sabun bdan..
bukan sabun sembrangan..

Tapi sabun untuk mencantikkn kulit bdn..
yg berharga RM30 1buku...

hoooo..kalah agi saya kan?????????xpe la..nati dah kawen..
boleh tumpang sebadan..bukan stkat sekaki..!!!

ekekekekekeke...

ok tadi sir yiow ada gtau saya...
Katanya esok nak ajak kuar kot!~

waaaaaaa...harap2 la beliau ajak mkn kat luar..
xla haku besusah payah menyental periuk esok...
agagagagagagaga....


hubby..sila jgn jeles...esok syg jumpa hero syg...hahahahahaha~!
oh..hero saya lagik adalah budak kecik or anak sir yiow ne...
namanyer.."Yen Yiow Chau Cheng"

sgt rapat ngan saya..manjer agi..budak yg xreti ckp melayu.
asyik ckp english jer..bila ckp melyu rasa nak tegelak jer...

hooooooo..pegi mana la sir ne nak bwak buah hati en.Fazlan?????

ntah la......

oh iyaaaaa...
saya dh kehabisan idea nak merapu2..
nak p mkn lu~!!

[cettt..entry xda pangkal dan hjng citer langsung~!!!!]

Ciau lu..
TaTa


4 comments:

kew_chop said...

bestnye kuar berjalan agi..

r0sCha said...

weeeeee~
en fazLAn nih maskulin bt0l laa...
betuah kam0...
eyh...eyh...
betuah kew???'
muahahaa...

p/s---> nnt kuar ngn sir yiow tuh..bek2 eyh..ingat diri tuh dh berpunya...=)

Miss Hirose said...

hehehe..
jgn mereng2 fatin..
sweet la kamu berdua..

♥FaTinFazLan♥ said...

kak murni-->hik3..apa la akak ne..
takat kuar g2 jer..~

rosha-->hoooo..betuahh???ekekekekeke.i hope so en.Fazlan xcerewet sgt..

haaaaa...msti la ingat.!agi pown sir yiow 2 laki org..hahahahahaha...

miss hirose-->hak3..apa leh buat dah termereng..ekekekeke

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com