Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, August 17, 2009

Kemerapuan dalam kemalasan

Salam semuuaaaaaa..

p/s-->entry ini ditulis apabila cik fatin berada di tahap kemalasan yang melampau2..
saya akan mengunakan bhasa saya yg sebnar2nya....barang siapa yg tak faham..
buat2 faham aje la yew..


Ok..lets start to merapu..
[harap maaf bhasa yg digunakn mungkin agak kasar]

hari tu aku teguk2 profile cegu nordin d facebook..adeh bekas cegu aq bha ne..
yg jadik official photog.masa annual camp ari tu..

buka2 dia punya album tejumpa ne gambar.!!!
kurenggggg punya bida muka aq disini...

tapi bertepatan la bha kan gmbar ne diletak untuk mengambarkan
tahap kemalasan aq yg g*la2 ni...

kamu org mau tau..
aq malas masak..
malas cuci kain..
malas buat kerja..
segala2 lah bha..yg aq tau buat makan..pastu aq tidur mcm org gilak!

aq malas mau sentuh pasal itu org..
org tu siapa jugak?????

"en.Mohd Fazlan Bin Samah"
macam sia mau gigit2 bha ne org..punya bikin panas....
bha cukup la tu cakap sembarangan..

nati itu org pi baca...
palak2 biji mata kau..hahahahaha...

pistttt..ada lagi bha ne aq mau ckp..besuk itu org balik...!!!
bha...hero ku balik..
yeah..yeah..yeah...boleh aq balas dendam...

teguk la nanti...

ok done.!
FULL STOP!!!!

2 comments:

kew_chop said...

selamat berdating.. hihihi

jai@jezz said...

aduss gelak jap tgk muka kamu.. memang dh tahap malas..

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com