Salam sumer..~
Fatin Farhah
current Mood:
saya Blur...
saya Happy..
saya excited..
saya rindu en.Fazlan..
Saya Malas..
sebelum i2..amaran pada pembaca sekalian..entry kali nie..akan membuatkan sesetngah pihak rasa rimas..jadi saya nasihatkan ada fikir2 lu seblum meneruskan pembacaan anda..
----->p/s:wat kak murni..gmbar2 ne dah lapuk..so akak jgn dok bising ae.???
Lihat ya semua...dah Bulan Jun...
jadi saya semakin active tok merapu mcm org sewel..
sebbnyer...
gagagagaga..
ini merupakan Last Month en.Fazlan Tok selesaikan Ops Pasir Selatan Bagi B-Bti 6 Artileri diRaja Malaysia..
even en.Fazlan Masuk Ops Bagi Tahun 2009 Lewat 1bulan lebey berbnding kwn2 nyer kerna since Februari till early Mei en.Fazlan Jadik
JuruLetih TTS peringkat Neg.Sabah
::semasa khurus pengadil TTS..uhuk3 caya lar b..dok pling dpn tuh!::perhatikan wajah2 mereka..
super Lazy betol..
::Gmbar ne saya curik dari album en.Fazlan..::tetap rekod yg paling tinggi...biar pown bagi saya baju mereka
Hyper Huduh..sbb kaler buju ngan neck tie tue..eee..
::tahun 2004..Muda agi kamu en.Fazlan.::Masa ne..baru nak ngorat2 saya ler tue..xmalu..uweeeek!!!
dah la kurus..tinggi mcm zirafah plak tue..
xencem!!ngeh3..
[habis la aku...kalu en.Fazlan baca nie..]
::popo & en.Fazlan::waaa....semestinya saya xsabar n xboley tunggu agi..
mungkinkah
27 hb Jun
atau..
2 Julai...
Ngeh3...yg pasti saya rasa mcm nak putar jer jam 2 bagi HYper Laju..
xsabar la...waaa...tapikan semalam...
ada oag main teka teki..ngeh3..cian saya...kalah bnyak..
rulesnya..:
from en.Fazlan..setiap soalan diberi 3xpeluang tok menjwb dgn betul..sekiranya gagal saya kena send kredit RM1 kat Number en.fazlan bagi 1 soklan....
Rasanya ada dlm 8 soalan..dan saya kalah 2..mknanya RM2..
soalnya yg saya xdpt jwb berbentuk begni:
ada oag main teka teki..ngeh3..cian saya...kalah bnyak..
rulesnya..:
from en.Fazlan..setiap soalan diberi 3xpeluang tok menjwb dgn betul..sekiranya gagal saya kena send kredit RM1 kat Number en.fazlan bagi 1 soklan....
Rasanya ada dlm 8 soalan..dan saya kalah 2..mknanya RM2..
soalnya yg saya xdpt jwb berbentuk begni:
1.masuk senget kuar pun senget??
-jwpannya..butang baju..[mcm xlogik tol]
2.apa benda yg berkaki dua tapi bnyak anak??
-jwpannya..butang baju..[mcm xlogik tol]
2.apa benda yg berkaki dua tapi bnyak anak??
-Tangga...
[haish..mcm oag giler haku mencarik jwpan..smpai2 cik Rai & Razi pown kena tnya]
[haish..mcm oag giler haku mencarik jwpan..smpai2 cik Rai & Razi pown kena tnya]
mula2 2 saya xmau setuju ngan rules en.Fazlan tapi
"ha..b bawa masge xmau..kang ada plak ngata b xmau spend time ngan yag"
[perghhhh kena perli lak]
---->"kalu show kat tibi pown sama gak..kalu kalah ada denda..jom la yag"
[haisshh..nak buli larrr tue..uwaaa]
kesimpulannya..en.Fazlan sengaja nak kenakan sya ngan helah baru hasil daripada usaha saya tak habis-habis merajuk..
pas ne..xmo kacau..biar dier la plak cari saya..ngeh3..
Ok lar...sekian saja entry merapu2..
ciau lu..
TaTa
[perghhhh kena perli lak]
---->"kalu show kat tibi pown sama gak..kalu kalah ada denda..jom la yag"
[haisshh..nak buli larrr tue..uwaaa]
kesimpulannya..en.Fazlan sengaja nak kenakan sya ngan helah baru hasil daripada usaha saya tak habis-habis merajuk..
pas ne..xmo kacau..biar dier la plak cari saya..ngeh3..
Ok lar...sekian saja entry merapu2..
ciau lu..
TaTa



4 comments:
hihi
sweet je tgk korg ni..
hehehe..
macih miss hirose..
kamu pown sweet jugak!
hik2...
lorrr..
tangga ke jawapannya...
muahahaha..
so fatin kena transfer kedit ke...
sweet la korg berdua nie..
kena lar..rm2 plak 2..
haish..
xla..kami be2 besa2 jer..
tau2 jelah kalu dah lama becinta msti pndai cari kelainan..
tok hiburkan hati..ekekeke..
Post a Comment