Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, June 3, 2009

Saya Nak bercuti..!~

Salam sumer...

uwaaaa...nmpak tak tajuk 2..
SAYA NAK BERCUTI

yeaa...seriusly saya mmg nak bercuti2+berpoya-poya..
bersama dgn en.Fazlan
dan adik haku yg xboley tinggal lngsung!haish..~
[ko jgn nyibok leh x???hikhikhik]

waaa...dah lama xberpoya-poya..
last pown masa pegi kundasang ngan en.Fazlan bulan Feb 09..
[aik..baru agi tue..ngee]

tapi pegi sehari jer..2 yang xpueh hati lngsung..
nak masuk tea Garden pown xsempat!rugi..rugi..rugi!


::sila abaikan muka comot dan x terurus saya::
::Gunung Kinabalu captured by Fatin Farhah 2009::
cantik kan???

uwaaaa..harap2 la en.Fazlan setuju..

::yg ne gmbar lama sikit masa taun 2008..::

antara tempat yg dah terlist dlm kepal otak saya adalah..
1)Tenom..
[huhuhu..nak masuk Taman Botani dier yg super besar 2]

2)Kudat..
[yeaa...nak pegi simpng mengayau agi]

3)Pulau Tiga,Kuala Penyu..
[xpenah pegi agi...]

saya dgn beraninyer mahu pergi ketempat2 di atas coz dah wat sikit servey psal harga tempat tinggal,mkn,tempat yg nak d lwati,trnspot and etc...

agak berpatutan bagi kami yg besa2 jer..

tadi dah minta pendapat en.Fazlan..

ku:"b..nati kita p cuti2 ae..p tenom ke..p kudat ke..???"

en.Fazlan:..mendiamkan diri..

en.Fazlan ne mmg..dulu pown mcm 2 gak..diam2 jer..pastu hari ne nak jln baru nak gtau org.. mau tak kelam kabut nak pack brng2..

so..saya berharap sgt dier pertimbngkan cdngan saya..agi pown nak ajak adik saya sekali.. xda mslah lar bila nak bemlm kan???

lagipown..masa April lalu en.Fazlan ada utarakan keinginan nya tok berpoya-poya dngan saya..hehehe..
jgn fkir bukan2 tau.!
cuma kami xtau nak p mana dan atas alasan kerja en.Fazlan yg melmbak!

Jadi saya nak save ckit duit skrng ne..
uwaaaa....
no shopping??!!

wee..harap2 boley pegi dlm bulan 7..sbb ogos dah posa kan???
nati pas raya xboley..

K.L dah menanti dan memnggil2 tok haku melepak
dan..
".......adalah..xley gtau..ngeh3..."

---->rosha..kamu boleh clik sini untuk survey cost tmpat tinggl bila fly ke sabah..hehehe

k lar ciau lu..
TaTa




Hamtaro bijou Pictures, Images and Photos

4 comments:

r0sCha said...

weeeeee~
nk it0t g cuty2 gak...!!!!
huhuuuu...
sy ma0 g kundasang gak la nnt..huhuu..
ajak my LANUN bwk g sne..
ley bermadu asmara..
kuangkuangkuangggg...

p/s---> thanx 4 da SABAH LINK 2...
sy akn chech 0ut thru it...
n 4 n0w,da b00k 1mlm kt 0tel tunes...
lg 2mlm xta0 nk tid0 kt ne g..ingt nnt da smpai sne bru nk carik..tp cm ssh jew kan....??heheee

kew_chop said...

akak tak penah agi sampai sabah ni. cam best jek, ade rezeki leh jenjln..

♥FaTinFazLan♥ said...

huhuhu...
xboley itot!!saya pown nak bermadu asmara ngan en.Fazlan..kahkahkah..
apa agi..xrugi kalu pegi kundasang!!!

leh trus ajak lanun kamu ke Poring..ngeee..~

ur welkam..
wow.!!!tunes otel tuee...kat 1 borneo 2..xrugi..leh jln2..tapi jauh ckit arr dari capital city..

hu...xsusah lar rosha..bnyak otel kalu nak save budjet 2..ngeh3

♥FaTinFazLan♥ said...

Kak Murni: yea...apa agi kak..alang2 sah balik mesia nati..cuti2 arr p sabah..tiket pown dah xmhal kan????

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com