Salam semua...~
ingatkan semlm nak update blog..
ghupanya..pas mkn ubat terus kondem~hua3..
Nampak x tajuk entry tue????
Sapa x nmpak..sekali lagi kembangkan idung anda~
kuikuikui...
Ok..straight to the Point aje la yew..~
Kemarin...petang2 g2..konfirm la daku tido kan????
org sakit bha..
makan ubat, tidur la......
sedar x sedar dtng msge dari heroo saya..
"Yag,Jom Brng??"
selang bebrapa minit saya terbngun~
soo..balas la...
"ha..jom brng 2 apa???"
tnggu..punya tunggu..xda pown blas...
of coz la haku nek angin~sbb xfham apa yg hero saya hntar...
around 6lebey g2..saya call tiba2 kena smbut lak!
calling mode:
ku--->"b wat pe?syg kol bla..bla..bla..."
heroku-->"la...kan b p berenang..bla..bla..bla......"
ku-->"hooo..jom brng 2..berenang ghupanya...len kali eja la betul2 isk!..bla..bla..bla.."
[smbil membebel]
then,
jam 10.30mlm...dtng msge..
"sayang..hubby tidur dulu..selamat malam..love u..bla..bla..bla..bla.."
okey..i2 msge mcm besa la bila nak tido..tapi xboleh tima lngsung bila semua perktaan 2 xguna short form langsung!!!
kena perli lak!!!
Tadi pagi...
"Good Morning Sayang..bla..bla..bla"
[again..with no short form!!!]
Tadi..around jam 3.30ptng
"sayang...pergi memancing ikan hubby ini bersama kawan"
ku-->ok~
"terima kasih sayang~"
okey!!sya mmg habis-habisan di perli kan????
xboley tima langsung...
tengah memikir sesuatu tok balas dendam..hahahahahaha~
"B..kalu di bilang guna jari...dah xlebey 10 jari dah b nak balik k.k.... syg xsabar dah ne..
tipu la kalu syg kata syg xrindu huby..rindu tahap kronik ne~~,syg nak msakkan b.. xsabar tau nak bgi b kenyang2 pahtu puji msakan syg smpai syg kembang2 idung..ahaks~"
"Pastukan hubby..syg snggup ne tahan xpegi tengok transformer!gara2 nak tunggu b balik jer.. kita pegi sama2 ya syng...then pegi tg.aru..mcm tiap2 mlm kita kuar mesti singgah kat c2.. Sonok tegok b mkn sate sampai 20cucuk..xkasik syg mkn pown..hikhikhik"
Love u sayang~
tak kan pernah sekali pn merasa jemu untuk mencintai mu..
Cant wait for that Moment!!!!!!!!
ingatkan semlm nak update blog..
ghupanya..pas mkn ubat terus kondem~hua3..
Nampak x tajuk entry tue????
Sapa x nmpak..sekali lagi kembangkan idung anda~
kuikuikui...
Ok..straight to the Point aje la yew..~
Kemarin...petang2 g2..konfirm la daku tido kan????
org sakit bha..
makan ubat, tidur la......
sedar x sedar dtng msge dari heroo saya..
"Yag,Jom Brng??"
selang bebrapa minit saya terbngun~
soo..balas la...
"ha..jom brng 2 apa???"
tnggu..punya tunggu..xda pown blas...
of coz la haku nek angin~sbb xfham apa yg hero saya hntar...
around 6lebey g2..saya call tiba2 kena smbut lak!
calling mode:
ku--->"b wat pe?syg kol bla..bla..bla..."
heroku-->"la...kan b p berenang..bla..bla..bla......"
ku-->"hooo..jom brng 2..berenang ghupanya...len kali eja la betul2 isk!..bla..bla..bla.."
[smbil membebel]
then,
jam 10.30mlm...dtng msge..
"sayang..hubby tidur dulu..selamat malam..love u..bla..bla..bla..bla.."
okey..i2 msge mcm besa la bila nak tido..tapi xboleh tima lngsung bila semua perktaan 2 xguna short form langsung!!!
kena perli lak!!!
Tadi pagi...
"Good Morning Sayang..bla..bla..bla"
[again..with no short form!!!]
Tadi..around jam 3.30ptng
"sayang...pergi memancing ikan hubby ini bersama kawan"
ku-->ok~
"terima kasih sayang~"
okey!!sya mmg habis-habisan di perli kan????
xboley tima langsung...
tengah memikir sesuatu tok balas dendam..hahahahahaha~
"B..kalu di bilang guna jari...dah xlebey 10 jari dah b nak balik k.k.... syg xsabar dah ne..tipu la kalu syg kata syg xrindu huby..rindu tahap kronik ne~~,syg nak msakkan b.. xsabar tau nak bgi b kenyang2 pahtu puji msakan syg smpai syg kembang2 idung..ahaks~"
"Pastukan hubby..syg snggup ne tahan xpegi tengok transformer!gara2 nak tunggu b balik jer.. kita pegi sama2 ya syng...then pegi tg.aru..mcm tiap2 mlm kita kuar mesti singgah kat c2.. Sonok tegok b mkn sate sampai 20cucuk..xkasik syg mkn pown..hikhikhik"
Love u sayang~
tak kan pernah sekali pn merasa jemu untuk mencintai mu..
Cant wait for that Moment!!!!!!!!


2 comments:
nk tgk transformer gak!!
hahahaha...pegi la tegok~ekekeke
Post a Comment