Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, June 24, 2009

Flash Back Part 1~~,

Salam semua...

status kesihatan:beransur pulih~hehehehe..
cuma batuk masih ada..
asma sempat keluar..tapi berjaya di pulihkan..muahahahaha.~

Macih banyak2 kat kwn2 semua yg support masa saya sakit..
kak murni espcially~
hak3..padahal demam jer pown~

[pisttt..kak murni..ne demam rindu agak nyer..hak3]


Okey la...
Hari ne nak flash back memori..yelah..post ne dah ada msa kat wordpress..
tapi nak tulis balik tok ingatan masa depan~
kalu dah nikah+ada anak2..leh kongsi sama2..hua3..!!
[berangan lak..]
doakan kami yer~

Saya nak kumpul memori dari hujung taun 2008 yg xda kat blogspot~
soooo..sape2 yg xnak baca leh tekan [x] kat penjuru kanan okey????

::Taman Buaya Tuaran::
Fee:Rm10-adult
Rm5-kids

ok..aktiviti memaksa bon*** krem duduk 1jam atas motor berjaya
sgt masa tue...~

en.Fazlan saya seorang pencinta Haiwan okey???
so ini herooooo suka sgt p tempat2 yg bnyak haiwan~
::ingat lagi en.Fazlan kata.."yag..b nak bawak balik ikan2 ne semua la"::

hik3...suka sgt bila hero saya excited..lalalalala..~

::"yag..mana lagi encem..b ker en.Buaya tue??"::

::en.herooo saya yg pantang nmpak camera~::


::"huishhh..bnyak agi betapuk ghupanya~"::

ok..teringat masa kami masuk section B..yg mna buaya nyer soma besau2..
giler ko..kalu mcm saya ne..rasanya sekali telan jer~
then tetiba en.Fazlan tarik saya..~

en.Fazlan:

"huish..jgn dekat sgt..kang kena tarik boya"
-->"dengan sape b nak kawen~"

ku:
"ha???????"

en.Fazlan:
"yelah..tegok kat n.Geografi or animal planet..buaya yg besar 2 leh melompat tau~"

ok..konfirm2 la haku mmg cetek pengetahuan kan???hik3..

then dlm taman boya 2 ada
rumah kebudayaan Sabah~
sooooo..en.Fazlan dgn suka hati baring2 atas katil
BamBoo 2..
::sila abaikan keseksian en.Fazlan::
hua3..

baru nmpak muka saya kan????ne en.Fazlan lar nie~
xpasal2 saya kena jadi camergurl~uwaaaa...

::segala2nya~panjang..hik3..::

::gambar ini sengaja wat kaler g2::

::suka gmbar nieh!xnmpak mcm b dah 30 taun::
eh...masa ne baru 29 la..hua3...

ada lagik kejadian masa ne..dah 2jam dlm taman boya 2..
tggu show buaya lak..
tiba2 heroo saya..tersedar sesuatu~
"KUNCI MOTOR"
tertinggal kat moto...apa agi..pucat la kami bedua...habis la...
sekali tegok...fuh~
selamat masih ada..ekekeke..

Pengajaran okey??
len kali..fatin sila remind yourself..en.Fazlan suka tertinggal barang~!

pastu..onway balik..singgah mkn lokan bakar+kelapa bakar..
fuhhh~giler sedap...
ok lar..part 2..nati akan di sambung~

ciau lu,
TaTa

3 comments:

miza ismail said...

seram itOo buaya..
grrr...

imHepPie said...

hoho..
beshnye dpt dating kt taman boya..
act i dah amik kunci 2 but x sampai ati nak tgk mr & mrs fazlan neh blk jalan kaki so i letakkan blk..
baekknya ati kannnn.....ahaks!

Shekyn Hamzah said...

oke ag tuh kunci mto tetgl kt mto,,kalo boya tuh telan cmne?ekekeke

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com