Salam sumer..~~,
Kembali berhappy2...kerna Saya dah xsabar nak tunggu i2 Hero yg bucuk balik..!!!
hurm3...hari ne saya kembali ingin bersiaran dgn mood yg baiknyer..
kerana...
KaK murni dah kembali berblogging..rindu kat kak murni...he3...
then tiba2..buka la blog budak comel sorang ne...
tiba2 kena tag agi..~~,
ok lar..kita layan tag ae..coz pasni nak cite something~
hurm3...hari ne saya kembali ingin bersiaran dgn mood yg baiknyer..kerana...
KaK murni dah kembali berblogging..rindu kat kak murni...he3...
then tiba2..buka la blog budak comel sorang ne...
tiba2 kena tag agi..~~,
ok lar..kita layan tag ae..coz pasni nak cite something~
1. Bekas kekasih saya adalah :
Lelaki yg aweknyer bencikan saya..smpai skrng??muahahaha.. sebb???saya sendiri pown xtau napa???dah 3taun lar weiii..udah2 lar kamoo tue..
2. Saya sedang mendengar :
Beyonce-halo
3. Mungkin saya patut:
makan sekrang..
4. Saya suka :
BULI en.Fazlan...
5.Sahabat-sahabat baik saya :
D.G...Sarada..
6.Saya tak paham :
kenapa saya harus bersedih~!!
7.Saya kehilangan :
Banyak Masa coz suka tido~
8.Ramai yang berkata :
saya cute..
saya pandai masak..
[hahahaha..angkt bakul sendirik!]
saya garang?????
saya sorang yg Matang???
9.Makna nama saya :
Nurul-Cahaya
Fatin-mempesonakan
Farhah-kegembiraan
10.Cinta itu adalah :
Sesuatu yg Suci..~
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
rehat coz baru habis Duty dan kejab agi mau Cari Siput sedut..
12.Saya akan cuba :
Jadi Yg terbaik Buat diri sendiri..dan en.Fazlan
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Sampai Mati g2...
14.Telefon bimbit saya :
Nokia 7390-el amor
15.Bila saya terjaga dari tidur :
Tegok enset saya..ada msge sllunyer..ngeee
16.Saya paling meluat apabila :
ada org yg menjanggalkan saya..
17.Pesta/Parti adalah :
tempat yg jarang saya nak pegi~~,
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Kucing kot???
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
16-18
program enduro..dpt jadik penghuluwati.. yelah..dah senior la konon..
syokk gilller..horeeeyyyy time nieh..gilak ehhh...
ko pikir xrendah???100kaki 2 tangki ku pnjat semata2 nak wat repailling.!
tyme f5 ne..muahahaha..ku memang comel!!

20.Hari ini :
penat layan kerenah wiwit..
21.Malam ini saya akan :
Ke Graces point..mkan2..
22.Esok pula saya akan :
xtau agi..masak mknan yg sedap2 kot..
23.Saya betul-betul inginkan :
Kamera DSLR.!!!!!
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
oh...xda jerewat..
[uweekkk...statemnt memerli Fiza!]
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Pusat membeli belah lar..!!
26.Makanan Barat atau Jepun :
Makanan Malaysia okey?
27.Bilik yang terang atau gelap:
dua2 pown suka.!!
28.Makanan segera adalah :
benda yg saya jarang makan!!
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Terima Kasih~~,
30.Siapa yang anda nak Tag?
-Kak Murni-
-rosha-
k lar ciau lu..
TaTa
Lelaki yg aweknyer bencikan saya..smpai skrng??muahahaha.. sebb???saya sendiri pown xtau napa???dah 3taun lar weiii..udah2 lar kamoo tue..
2. Saya sedang mendengar :
Beyonce-halo
3. Mungkin saya patut:
makan sekrang..
4. Saya suka :
BULI en.Fazlan...5.Sahabat-sahabat baik saya :
D.G...Sarada..
6.Saya tak paham :
kenapa saya harus bersedih~!!
7.Saya kehilangan :
Banyak Masa coz suka tido~
8.Ramai yang berkata :
saya cute..
saya pandai masak..
[hahahaha..angkt bakul sendirik!]
saya garang?????
saya sorang yg Matang???
9.Makna nama saya :
Nurul-Cahaya Fatin-mempesonakan
Farhah-kegembiraan
10.Cinta itu adalah :
Sesuatu yg Suci..~
11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
rehat coz baru habis Duty dan kejab agi mau Cari Siput sedut..
12.Saya akan cuba :
Jadi Yg terbaik Buat diri sendiri..dan en.Fazlan
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Sampai Mati g2...
14.Telefon bimbit saya :
Nokia 7390-el amor
15.Bila saya terjaga dari tidur :
Tegok enset saya..ada msge sllunyer..ngeee
16.Saya paling meluat apabila :
ada org yg menjanggalkan saya..
17.Pesta/Parti adalah :
tempat yg jarang saya nak pegi~~,
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Kucing kot???
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
16-18
syokk gilller..horeeeyyyy time nieh..gilak ehhh...
ko pikir xrendah???100kaki 2 tangki ku pnjat semata2 nak wat repailling.!tyme f5 ne..muahahaha..ku memang comel!!

20.Hari ini :
penat layan kerenah wiwit..
21.Malam ini saya akan :
Ke Graces point..mkan2..
22.Esok pula saya akan :
xtau agi..masak mknan yg sedap2 kot..
23.Saya betul-betul inginkan :
Kamera DSLR.!!!!!
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
oh...xda jerewat..
[uweekkk...statemnt memerli Fiza!]
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Pusat membeli belah lar..!!
26.Makanan Barat atau Jepun :
Makanan Malaysia okey?
27.Bilik yang terang atau gelap:
dua2 pown suka.!!
28.Makanan segera adalah :
benda yg saya jarang makan!!
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Terima Kasih~~,
30.Siapa yang anda nak Tag?
-Kak Murni-
-rosha-
k lar ciau lu..
TaTa



No comments:
Post a Comment