Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, June 8, 2009

I'm Back~

Salam sumer...

yuhhhhuuu....
i'm Back....

Tapikan saya xda mood nak update agi pasal percutiaan saya ke labuan....
::pAksa pkai bju belapis2..tangan dah berbelang!::

sebb saya rasa penat nak tegolek2...
Muka dah tambah Hangusss...
huu..pnas nak mampus labuan 2...

Ok lar..nati jer cite pnjang2..uhuk3.

Mood Masih Xbagus..dpt bita dari en.Fazlan..Katanya mungkin en.Fazlan Habis ops 3Hb Julai.. huuu..i2 pown belum tentu agi..
TAK CONFIRM.!!!

mesti ada yg wat dorang paksa dok lama2 kat sana..
mana aci..!

taun lalu dah kena kena lanjutkan selama 1bulan lebey..jadik 4bulan++
bti len xpown
Benci..Benci..Benci....
hurmmm....

miss u manyak2 hubby..uhuk3..
xpe2..ujian buat saya..
Sabar...


Hamtaro bijou Pictures, Images and Photos

2 comments:

Nazifa said...

uiksss...
elok2 dh happy2 g oliday..
nakmo le masyam2..
ntah2 en.fazlan jd blk..
dun worry... =)

♥FaTinFazLan♥ said...

hurmmm...xtau agi lar nie..
frust..frust..frust..
uwaaa..~

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com