Bismillah....
Salam semua....
Yehaaa....cik fatin dah mula nak ikut contest lagik...hua3....saja2 nak ikut bak kata tuan punya contest
"Sekadar suka-suka"...so nak memeriahkan lagi contest itueww kena la daku sertainya..hahahaha..dah2..korang pun tau kan..kalau cik fatin melalut boleh sampai lobang cacing pown haku dok cerita...
jom kita patuhi syarat-syarat nya dulu yerp~!
copy the logo->done!
pada sesapa yang berminat boleh la klik sini utk menyertainya....
okey...now its my turn...jeng..jeng..jeng..saya akan pertaruhkan gmbar ini..
*
*
*
____________________________________
::saya adalah manusia di tengah-tengah itu::
___________________________________
sebenarnya...cik Ezzan yg buat contest nie kata kena gmbar sendirik..tak boleh ramai-ramai..
tapi ada syarat...nie syaratnya..
"nak clarifykan something...sebenarnya nak gambar ramai-ramai tu bukan tak boleh, boleh aja dong CUMA pastikan anda adalah subjek utama dalam gambar tersebut. kira macam you are the main focus. bila orang tengok gambar tu, diorang akan notice you first instead of the next person sitting next to you. ngerti enggak?"
Petikan kata-kata Cik Ezzan......
kenapa saya pilih gmbar tu?sebab saya rasa muka saya pelik..hahaha..yelah,sebenarnya masa ni saya merupakan Fasi,bagi perkhemahan agung unit beruniform SMKP...agaknya kenapa saya boleh buat muka macam gitu?urmm...saya sendiri pown tak tau kenapa~!tapi kredit harus diberikan kepada En.Nordin sebab ambil gambar candid ni.!















