Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, May 7, 2011

takut sampai nak tercekik pun ada!

Bismillah.

Assalam

Esok dah exam~seriously aku gila takut wei.! banyak lagi aku tak cover ..!takut. ko tau kenapa aku takut?

sebab aku takut nak kecewakan wajah-wajah orang yang menaruh harapan tinggi kat aku.
sebab aku kena maintainkan prestasi dan aku taknak jatuh kedebuk kerana kemalasan ku ini!nauzubillah!

harap-harap doa dari orang tua dapat membantu aku dlm peperiksaan nanti

Good Luck to us especially  "the seven siblings"

wish me luck ! Ya Allah,permudahkan lah urusan ku.amin!

psttt-->stress la tiba-tiba..

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com