Assalam
Nampak tajuk pun dah tau kan?
5 / 5 / 2007 - 5 / 5 / 2011
officially 4years!
Rasanya,sepanjang 2tahun aku buka blog ni.Belum pernah lagi aku tulis cerita-cerita kami yang tak elok. i mean bergaduh-gaduh ka.or what ever selain cerita yg biasa-biasa.itu bukan bermakna kami tak pernah bergaduh atau lebih tepat Berperang!
Bergaduh sampai orang tua kami terpaksa masuk campur lagi ada! ha ha ha. tapi aku bukan nya orang yg me "repot" or me"ngadu" itu sebab beliau sendiri tak mampu nak pujuk aku yg keras hati macam batu yg tak boleh terbelah..wakakakakaka..padan muka! But di sebalik kejadian-kejadian macam tu aku bersyukur sbb ada family yg supportive dengan hubungan kami.
Pahit manis yg kami lalui betul-betul mematangkan hubungan ni.perkenalan sejak dari tahun 2004. akhirnya membina satu hubungan yg aku rasa tak percaya sampai sekarang dah 4tahun berlalu sejak 2007 kami bersama.Belek-belek folder gambar.BANYAK! TAK PERCAYA langsung yang aku bersama lelaki yang dulunya aku gelar "MONYET" sebab suka mengacau! yaiiii...yg aku buat keputusan mau KAHWIN dengan "MOHD FAZLAN" aka "MONYET"
Hai la dunia..padan muka ko fatin!hahahahaha...
di bawah ni aku sertakan gambar-gambar yg mewakili tahun-tahun yg telah berlalu...ha ha ha
1st raya bersama 2007
Picture of the best during 2008. *tipu masa ni sedih sebab nak kena tinggal sebulan!
1st gambar untuk tahun 2009
Gambar pertama buat tahun 2010 setelah tidak bertemu 5bulan..aiyoyoyo
and the picture of 2011 after 5months tidak ketemu.
note:perenggan di bawah hanya sesuai di baca oleh en.hubby.
Dear hubby,
al-hamdullilah.nampaknya hubungan kita dah genap 4tahun kan sayang? yeaaaahhhhhh..... clap2.. terima kasih banyak2 sayang sebab menyayangi syg selama ni.Terima kasih atas segala kebahagiaan yang hubby curahkan.Terima kasih kerana selama ni hubby menjaga syg.baik dari segi makan minum,pakaian,keperluan dan segalanya.
Tahun depan syg dah habis training...makna nya lepas tu horeeyyy..boleh kawen.. ha ha ha.. syg tak sabar okey.
yeah!hadiah di atas mesti b dah dapat kan?hehehehehe...syg minta maaf..ni jer syg mampu bagi kat b sempena ulangtahun kita yg ke-4 dan coming birthday hubby nie..tak mahal pun syng, cuma harapan syg b gunakan sebaik mungkin apa yg syg bagi tu.!Mendalam makna nya.....
tak lama lagi syg balik...nanti syg prepare dinner for us...i promise. Love and miss u hubby. take care
k la.Bai~



5 comments:
aw , so sweet la kak fatin :D semoga bkekalan ahh smpai ke alam perkahwinan ? :)
wow....congrats sys...
kawen t jangan lupa jemput..
tapi mcm mne nk datang ye.. :|
hurrmmm...
nway, congrats....
semoga berbahagia la ye... :)
fazilah-->thanks dik...insyallah.!
farrah-->hehehehe..tq.. datang la kat taiping nanti..
hehehe...
insyallah...
:)
hadiah handphone... wow
Post a Comment