Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, May 16, 2011

tahan mengantuk.!

bismillah...

assalam.~

biasanya petang-petang confirm aku tidur. tidur macam orang yang kerja 100jam tak ada rehat. tapi hari ini aku gagah tak mau tidur petang sebab ianya akan membuat aku "insomnia".. kalau time exam tak apa larh! nie dah abis paper tinggal osce lagi..aiyaaaaa..


ya ampun.gila sandi menahan mengantuk..[sandi=teruk]

macam-macam aku buat termasuk makan.tengok tv.on9,turun ke aras 1 naik turun tangga,tapi hampir tumpas sbb aku hampir landing di katil.last-last aku letak baju yg belum berlipat atas katil! ha ha ha ha.padan muka. xboleh tidur.!

dan sekarang sudah hampir jam7pm.dan saya tak tidur. maka dengan ini saya boleh tidur malam dengan awal sekali.


k la bai~

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com