Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, March 27, 2011

Tidak Pernah biar sekalipun!alahai nasib ku.~entry bercampur aduk!

Bismillah...


Assalamualaikum.

Alahai hujan.sejak dari jam 6pagi aku bangun.sampai sekarang ni nda mau berhenti. tidakkah kau fahami bahawa aku perlu berjalan-jalan untuk membeli barang keperluan yang wajib! iskkkk...... mengeluh kah aku? tidak bah kan? merungut jak!hahahhahaha


Ok..en.hubby dengan jayanya telah keluar dari hutan lebih cepat dari jangkaan.terima kasih CO kerana memahami cuaca di sabah yang mendung-mendung dan hujan-hujan menyebabkan banjir sana sini. terutama area dorang pasak bumi tu.ditambah lagi kalau musim begini adalah musim mengawan kucing-kucing gatal. hahahahaha....

lalu laluan telah di ubah.!kalau tidak sebulan kali baru sampai kan?rugi bah! nanti terlepas musim sejuk-sejuk yang di nanti-nanti.

woi!ini entry 18SG aaaa...tapi jangan pula kamu salah paham! betul la ba kan? musim orang kawin-kawin ba ini..tapi sudah lepas la..minggu lalu..hahahahaha..

ok lah!jgn pula lepas ni kamu pigi hack saya punya blog aaaa....

Semalam.masa mau tidur ditemani oleh batuk-batuk,cold fever di dahi,baju en.fazlan di muka... tiba-tiba teringat.!

awal bulan Mei nanti 5 & 9 Mei nanti adalah kami punya 4th ann and birthday hubby! OMG.... aku belum lagi plan apa-apa...pluss seperti biasa..tidak pernah punya kesempatan untuk celebrate!

sigh!gila jeles aku sama orang yang tahun-tahun boleh celebrate..

kalau bukan sebab hubby masuk operasi dulu-dulu..sekarang-sekarang ini pasal aku tinggal jauh! na jadi bila la kunu kami boleh sambut tu????? tapi bak kata en.hubby "tidak semestinya kita tidak dapat sambut bermakna kita  tidak cinta kan" blueekk! rasa mau muntah pun ada masa beliau cakap begitu. sebab dia bukanlah type yang "romantik-romantik" dengan kata-kata atau perbuatan. En.hubby ni jenis yg straight to the point.ko mau hadiah cepat-cepat cakap!kalau ko cakap "TIDAK" confirm dia tiada bagi apa-apa..hahahahah

alasan?"B tak pandai beli-beli hadiah nie" agagagagagagagaga...ok.jadi kerja aku lagi senang. kalau mau terus cakap.!keji kan?


rasamau mcam mau share gambar bah! tapikan tiada ni gambar baru kami.sudah pula aku publish di entry baru-baru ni.hihihihihihi

Ada orang cakap.kami pasangan yang OLD FASHION. hahahahahaha...Kau jeles ka? ya lah..kami bukan macam kau. yang mau bergayut 100jam sehari.kalau tidak mau merajuk-merajuk! come on la.. laki aku kan askar.kau pernah rasa kena tinggal berbulan-bulan tanpa berita? tidak kan?hahahahaha... Pernah kau makan-makan sama-sama tiba-tiba dia kena panggil kerja? Tidak kan?

Pernah kau ada perasaan macam begini "Apa lah khabar dia di dalam hutan tu?cukup ka makan?rehat?"

and the answer is NO right?

so..jgn pandai-pandai judge yang en.Hubby tidak sayang and tidak care abaout me sebab beliau tidak dapat call saya hari-hari. tidak dpt msg 24hour per week macam kau.!


Biarpun ko cakap "lelaki kalau syg kau.msti call,msti msge,msti bagi hadiah, pujuk kau selalu"

and aku cakap "myhubby bukan jenis yang suka memujuk.siapa salah tetap salah and tetap kena minta maaf serta jgn ulangi perkara mcm tu.and beliau tak suka manjakan saya."

That is his rule.



sooooo...Minah kerek..blah jauh-jauh from my life.~wekkkkkkk =PPPPP

sebab saya bukan budak-budak untuk membahaskan perkara yang macam begini.buang masa saja.and mysayang tak perlu ubah diri dia untuk membahagiakan aku

sebab aku terima apa adanya beliau.sama ada baik atau buruk!fullstop~

k la BAI!

p/s->i Love u hubby!

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com