bismillah.
Assalamualaikum.
Tadi aku keluar.kira macam express punya keluar beli barang sebab hujan. sigh* lepas tu duduk2 kat meja nie.. baru perasan meja berterabur.jadi ambil kesempatan untuk mengemas lagi....
dan hasilnya.mata aku jadi bengkak! al-maklum la...aku ni allergic sama habuk ba!aduiiii....boring kan?
Jadi memandangkan aku boring.buka la blog n update something sambil-sambil download lagu. try msg hubby, dia tak balas pun. confirm tengah nyenyak tidur.malas la nak kacau.
tengok blog aku pun boleh boring....tak lawa dah! rasa nak edit.tapi malas lagi.bukan malas apa..malas nak letak maca-macam yang buat perkataan LOADING muncul dalam masa yang lama.Boring!
Mau berblogwalking pun malas.!sigh*bukan malas apa..blog yang aku suka semua tak berupdate.jadi malas lah!
Bagus tidur kan?
kalau aku tidur pun malas ndak tau la apa mau jadi suda sama aku nie kan?=PPPPPPPP
potpetcikfatin-->sebelum ni kalau di rumah.asal kena bawa dating belum pernah cakap malas.ha ha ha. mengapakah?

No comments:
Post a Comment