Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, March 30, 2011

Kan syok kalau boleh membuli selalu!

Bismillah


Assalamualaikum.!

Ba.saya mau taip laju-laju ba nie.sebab tidak lama lagi jam9.kunun-kunun mau menelaah.hahahahahahahaha
yalah.1bulan lagikan final exam. Macam biasa la,janji tetap janji untuk mau naik pentas tiap-tiap sem untuk anugerah Dean.~Al-hamdullilah.setakat ini sudah dua kali naik sebab baru lepas dua sem kan? ba jadi doa kan saya ya kawan-kawan.

ok-ok.kembali kepada cerita asal kita.

sebelum itu di ingatkan bahawa.gambar yang bakal di tayangkan adalah gambar yang tidak menutup aurat. hahahaha..jadi di harap anda semua tidak memberi kesimpulan bahawa gambar itu patut di report.! apa lagi sama tuan punya badan..agagagagaga

bah!angkat ketiak siapa suka makan sup tulang macam di bawah nie?

Terus terang saya cakap.saya memang gila sup.apa jenis sup semua aku bedal! kalau makan di kedai confirm menu aku dua jenis. nasi or mee and mee sup @ Soto.[wajib ada] jadi kalau Santai corner di Sandakan ni mau ambil order tidak payah lagi ko cakap.dia tau suda.hahahah..

jadi itu hari masa cuti.ambil kesempatan la juga membuli en.hubby untuk masakkan sup tulang! perghhh.. tervaikk ok.!

sup tulang di bawah rupanya memang la belum cantik sebab tidak letak itu perhiasannya..hehehehe
kalau ikut perjanjian saya yang patut bikin itu sup tulang.tapi memandangkan masa lunch aku sudah masak untuk beliau pulang kerja.so manjer consider aku penat and biar la dia yang masak!ha ha ha.

padahal lunch lauk simple-simple jak ba!plus hubby kan kerja lagi la penat. tidak apa la.. kerjasama kan amalan mulia..hahahaha

cover malas tu ba..!

harap-harap la sifat RAJIN myhubby berkekalan sampai anak cucu..hahaha..jadi kalau malas masak boleh la manja-manja minta kena masak!hahahaha..kedepangggggg..PERASAN kau!begini ka mau jadi isteri solehah..lalalalalalalala


na.nampak itu periuk besar di sebelah myseksi manjer? di dalamnya mengandungi 2kilo tulang dan 1/2kilo daging Lembuuu.....jadi siapa-siapa yang ada hypertension sila berliur.!hahahahahahah

FYI my mummy pun jeles sekali dengar hubby masak tu sup tulang sebab mymum ada darah tinggi. hurmmm. itu lagi satu masalah!but atas nasihat yang aku beri n larangan itu dan ini.al-hamdullillah.beliau sudah boleh stop makan ubat .~

tapi itu la.every week kena monitor beliau punya BP.takut tiba-tiba high bp kan?

ba.!melencong lagi ini cerita.k la..jam suda 9.30..hahahahaha..maklum la....banyak kerja sambilan yang aku buat masa update blog nie.!

k la..BaBai...

potpetcikfatin-->adeh.tidak habis-habis cerita pasal hubby..hurm!peduli la..kalau tidak mau baca tekan tanda [X] di hujung ya! 

2 comments:

Nurul Says said...

sedap bah sup tulang I LIKE

♥FaTinFazLan♥ said...

ya kak!me too...hehehehehe

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com