Assalamualaikum~
urm.boring....tadi dah habis paper...jadi boleh la bersenang-senang jadi sementara menunggu jam3 nie [ada briefing apa tah]
baik update blog kan!?
dah lama tak cerita pasal nene aka wiwit dalam blog kan? dulu masa mula-mula buka blog.. mesti muka budak tu yg aku dok tempek hari-hari di blog..
skrng nie dah duduk jauh....asyik rindu jer dengan dia.
ok.nak tunjuk sikit video nene ngan hubby masa aku cuti ....aishhhh..macam-macam ragam betul dia sekarang nie....
haaa..!ambik ko!xboleh nak manjer-manjer dah ngan abg ang dia...asyik cakap hubby tu dia punya.. pusing daku di buatnya...
aku : "nene.!abg ang siapa punya?"
nene : "nene lak!"
aku : "bukan lely punya ka?"
nene: "BUKAN!!!!!"
aku: "nene,abg ang sayang siapa?"
nene :" nene jak!"
amboi..kemain lagi dia kan???kadang-kadang rasa jeles tau! myhubby dok belek-belek adik dia jer.~ huh! sampai aku pun mcm halimunan....
mula la aku wat kerja sendiri...huhuhuhuhuhu...
tapi kadang-kadang dengan kehadiran nene membuatkan hari kami lebih ceria melayan kerenah budak tu.
feel mcm dah kawen n ada anak sendiri mengurus mereka berdua..especially time nak kuar, time makan, time jalan-jalan.....hahahahahahahaha...sila muntah~
Tak sabar nak jadi MRS FAZLAN!~ miss u manyak-manyak manjer!
potpetcikfatin:punya lama lagi bulan6 baru cuti jumpa kesayangan saya!!!

No comments:
Post a Comment