Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, March 25, 2011

Tak Boleh ! Versi kesayangan kami

Bismillah...

Assalamualaikum~

urm.boring....tadi dah habis paper...jadi boleh la bersenang-senang jadi sementara menunggu jam3 nie [ada briefing apa tah]

baik update blog kan!?

dah lama tak cerita pasal nene aka wiwit dalam blog kan? dulu masa mula-mula buka blog.. mesti muka budak tu yg aku dok tempek hari-hari di blog..

skrng nie dah duduk jauh....asyik rindu jer dengan dia.

ok.nak tunjuk sikit video nene ngan hubby masa aku cuti ....aishhhh..macam-macam ragam betul dia sekarang nie....


haaa..!ambik ko!xboleh nak manjer-manjer dah ngan abg ang dia...asyik cakap hubby tu dia punya.. pusing daku di buatnya...

aku : "nene.!abg ang siapa punya?"

nene : "nene lak!"

aku : "bukan lely punya ka?"

nene: "BUKAN!!!!!"

aku: "nene,abg ang sayang siapa?"

nene :" nene jak!"

amboi..kemain lagi dia kan???kadang-kadang rasa jeles tau! myhubby dok belek-belek adik dia jer.~ huh! sampai aku pun mcm halimunan....

mula la aku wat kerja sendiri...huhuhuhuhuhu...

tapi kadang-kadang dengan kehadiran nene membuatkan hari kami lebih ceria melayan kerenah budak tu.
feel mcm dah kawen n ada anak sendiri mengurus mereka berdua..especially time nak kuar, time makan, time jalan-jalan.....hahahahahahahaha...sila muntah~

Tak sabar nak jadi MRS FAZLAN!~ miss u manyak-manyak manjer!

potpetcikfatin:punya lama lagi bulan6 baru cuti jumpa kesayangan saya!!!

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com