bismillah................
salam,
hurm...nampaknya contest saya belum ada lagi yg join~xpela la..lagi pun tempoh masa contest nie panjang kan?
Click Here to join "GCC" by cik Fatin'z..hadiah menarik menanti anda..
Beberapa minggu ni,aku melalui banyak saat yang sukar! aku rasa hidup aku disini boleh buat aku gila sebab stress.............
kadang-kadang aku tak tahu nak mengadu dengan sepa....
dengan mak....kesian dia kalau dengar segala masalah aku....
dengan hubby...kesian dia penat kerja...
dengan kawan....kesian dorang pun sibuk dengan life dorang....
sometimes...aku rasa give up sangat!yes..aku tak tipu.....tapi masa itu lah jugak beliau ada untuk beri sokongan...SENTIASA ADA!
everyweek he call me...semata-mata nak tahu perkembangan cik gadis ni di tempat orang...
Beliau Sangat baik...sentiasa ada untuk beri sokongan emosi..mendengar segala aduan,segala masalah.. dan ternyata aku selesa...............
Thanks sir!
org yang aku maksudkan tu Sir Yiow,merangkap bapa angkat aku......
Rindunya dengan semua kesayangan saya............

1 comment:
smoga hilang stress....tapi kekadng kena hati2 gak...
Post a Comment