Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, October 16, 2010

Berbunga-Bunga..

bismillah..............

Tajuk itu..sila muntah semua!hahahahaha...sebelum meneruskan pembacaan tulisan minah syok sendiri ni, sila sediakan baldi banyak2 supaya muntah hijau+biru tak bersepah.!

eh!sebelum tu..rinduuunya kat blog yg terabai nie..lalalalalaala.......

Berikut perbualan en.askar dan cik nursie..hahahaha..sejak bila aku pandai guna ayat g2.?!sila geli di sana...

en.hero: bla..bla..bla..bla...B,suka ambil gambar nene,comel betul!yag..nati dah kawen nak baby comel mcm nene boleh?

cik.fatin:hahahahahahahahaha...apa la b nie kesitu pulak dia..........

perbualan seterusnya tak payah la sambung..agagagagagagaga..malu aku...[cettttt..padahalllll~]

auwwwww..nie la nene..awek en.fazlan..kesayangan beliau sejak dia baru lahir...........hurmmmm..

"Ya Allah,kurniakanlah kami kebahgiaan yang berpanjangan,jodoh yang berkekalan,permudahkan lah urusan kami bagi mendirikan masjidmu.........amin"

2years to go.....cant wait anymore!love u sayang~

1 comment:

Nazifa said...

lg 2 thn ke nk kawen? wawawa...
GOOD LUCK.. moga selamat segalanya :)

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com