bismillah..............
Tajuk itu..sila muntah semua!hahahahaha...sebelum meneruskan pembacaan tulisan minah syok sendiri ni, sila sediakan baldi banyak2 supaya muntah hijau+biru tak bersepah.!
eh!sebelum tu..rinduuunya kat blog yg terabai nie..lalalalalaala.......
Berikut perbualan en.askar dan cik nursie..hahahaha..sejak bila aku pandai guna ayat g2.?!sila geli di sana...
en.hero: bla..bla..bla..bla...B,suka ambil gambar nene,comel betul!yag..nati dah kawen nak baby comel mcm nene boleh?
cik.fatin:hahahahahahahahaha...apa la b nie kesitu pulak dia..........
perbualan seterusnya tak payah la sambung..agagagagagagaga..malu aku...[cettttt..padahalllll~]
auwwwww..nie la nene..awek en.fazlan..kesayangan beliau sejak dia baru lahir...........hurmmmm..
"Ya Allah,kurniakanlah kami kebahgiaan yang berpanjangan,jodoh yang berkekalan,permudahkan lah urusan kami bagi mendirikan masjidmu.........amin"

1 comment:
lg 2 thn ke nk kawen? wawawa...
GOOD LUCK.. moga selamat segalanya :)
Post a Comment