Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, October 31, 2010

rindu............

bismillah,

esok dah start exam...kenapa aku masih update blog nie??huhuhuhuhu.....kepala otak aku serabut fikir pasal multimedia aku yg xsiap lagi nie..ada jer masalah!hurmmmm..dugaan betul....

rehat memang tak cukup,lepas buka nota,ngadap lappy siapkan kerja,lepas tu sambung lagi buka nota.. tido kalau tak subuh tak sah!

stress juga sebab aku xboleh focus only on my study....kalau prestasi turun,salah aku juga sebab gatai nak ikut.. hahahahaha....

manjer dah siap sound!belajar rajin2...adoyaiii b..rajin ngadap laptop ada lah nie!ekekekekekeke....................

tengok tajuk rindu..konon la,aku saja2 letak tajuk apa pun aku suka.. kadang2 tak da kaitan langsung! huahuahuahuahua..aku punya suka la!

rindu kat u la my bantal busuk!hahahahaha.!!!!!! ini la sebenarnya kaitan dengan gambar.~hahahaha...

 Semalam borak2 ngan manjer...


aku:b,nanti b habis ops bulan Jan kan?7hb ka?

manjer: a'ah..7hb...

aku : mencinyerrrr..!syg abis cuti sem 2hb Jan..petang 2 da fly balik..uwaaaaaa..rugi..rugi..

manjer : taun baru cina tak balik ka?

aku : balik! nak jumpa manjer..hihihihiihihi...


adoiii..lama nyer lagi nak tunggu tahun depan~!rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....!!!!!! tak suka betul dok jauh2 mcm gni..bestnya kalau keadaan masih sama seperti 3taun lepas... ='( 

Puan Sia nak kawen boleh?hahahahahahahaha.....

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com