yea...hari ne mood saya dah okey...ahaks..bila dah okey baru nak post cite???????? bkn mcm g2..cuma xda cite yg syok..hu3..
ok..pasal tajuk diatas abaikan dulu..
yeaaaa....dah 1minggu 1hari kot..en.Fazlan masuk ops pasir..ALhamdulilah..xterasa pong????lucky sgt sbb taun ne en.Fazlan masuk Ops start bulan Mei..berbnding kwn2 nyer yg masuk ops dari bulan March...Jadi saya mmg bnyak gediks lar coz en.fazlan xlama pown tinggal saya..
dengar2...hujung bulan june A-Bati dah masuk ops..so..1,2,3,4 or 5 julai en.Fazlan dah balik..yehaaaa...bawak elaun Ops..Lumayan OooOOooo...boley pau ke????
ok2..cite pasal en.Fazlan yg Majuk kat saya..ceh..
padan Muka..
Tak Di Layan
saya xlayan..en.Fazlan Pown xlayan..Kredit pown Beku jer..2hari wat dunno...ha3...malas nak panjang2 gado..jadi biar la masing2 reda..
dan tadi.......
Saya Mengalah..Rindu gak en.Fazlan ne...saya call Terus!
ku:" en.FaZlan ada x??"
b: "xda dah mati"
ku :"uishhh...kenapa boley mati??"
b:"sbb bnyak pempuan simpanan espcially area tungku ni..k lar..saya tgh duty ne..dok kat balai pengawal xleh tepon2"
hahaha..baru kusedar..kenapa en.Fazlan ne majuk..ghupa2nya dier terasa masa saya dok merapu kata en.Fazlan ada Pempuan simpanan kat sana..
oi..oi..oi..teruk gak daku ne...Gurau lar b..xkan lar i2 terasa kot??
Hahaha..biar saya berterus terang..saya dan en.Fazlan Berkongsi minat yg sama dlm Bidang Sensitive ...xboley terasa sikit...mesti nagis[kalu saya] dan mesti marah2 [kalu en.Fazlan]...
dan kami berdua..
amat Kasar Kalu Berbahasa...isk..kalu oag becinta2 ne..mesti bhsanya SUPER sopan kan??????kalu cakap kasar ckit msti ada pihak yg akan Majuk2..or marah2..
Tapi
Tidak bagi sya n en.Fazlan..
Bila Berborak Or Ber Sms Ngan En.Fazlan..
contoh sms dari en.Fazlan:
"Tegok..,sekali lg kebegongan yag..oag kalu dok jauh berbatu-batu, Mana leh ditumbuk..Ngok.."[sms yg saya tima tadi]
contoh perckapan dlm tepon;
"Spesis goad gurun memang berhati kecik"[en.fazlan gelar saya goad gurun coz saya kata dier monyet Hutan]
haaaa...mcm mna????dah nmpak kan???tapi Alhamdulilah jenis saya n en.Fazlan ne suka bergurau..hua3...jadi Tak Kisah okey????
Kadang-Kadang saya tegelak gak..bila kami dah mula merapu-rapu mcm2 dickp..ntah la napa mungkin sbb kami berdua mmg suka berjenaka..BUT!bila serius mmg btl2 serius..situasi dulu ngan skrng dah bnyak berubah..
kalu dulu..nak pikat hati of coz la sopan santun bahasanya...
Tapi sekrang..Hahaha..ROCK BEYBEH!
Mcm Dulu-dulu..
2007-saya n en.fazlan sgt lar kemaruk!hari2 mesti begayut bejam2 dalam tepon..kalu gaduh pown cepat2 pujuk..eicehhh..besa lar baru bercinta kan??? kalu boley setiap masa nak sms..nak betepon...tapi kalu dating 2 kurang ckit..coz masing2 masih malu2 kucing g2..kui3..nak temuntah daku..
2008-hubungan dah bnyak cobaan..mcm2 berlaku dan saya dah mengenali en.fazlan ngan lebih dekat.!bukan setakat luaran..malah dlman..pas 1st annvsry kami..ntah napa..kami dah xkemaruk mcm dulu dah x begayut lama2..bckp tok yg penting n bersms yg penting2 aje..agi pown en.fazlan bz ngan kerjayanya itu..tapi xbermkna cinta kurang okey???sebbnya..2 or 3hari sekali mesti jumpa.!wajib...
NOV 2008-NOW...haaa...saya rasa ne lar masa kami yg paling Hyper gediks...ha3..sbbnya..en.Fazlan akan Wat Pas Keluar [masa keja] kalu xda apa2 task yg perlu dier buat..hnya kerna nak melepak ngan saya..jadi kalu di kata hari2 2..lebey kurang arr...tapi xberlarutan..hu3..Bergayut????xpenah dah kot??paling lama 5mins dah panas telinga..bersms???paling byak 20msge..terus stop..!saya xkisa sebenarny..sbb bnyak masa yg en.Fazlan luangkan tok saya berbnding dlm tepon..
MMg sekarang nmpak sgt n kenal sgt Perangai en.Fazlan..
apa yg dier suka mkn[of coz lar kan?coz saya selalu jadik tukang masak en.fazlan tok hujng2 mggu]..agi pown en.Fazlan ne BaB* jer yg dier xmkn..yg len soma di lahapnyer..xpayah pown nak jaga en.fazlan ne..
apa yg dier suka pakai..[kaler baju, jenis kain,jenis sandel,jeans..n other things]
kalu nak mandi msti siapkan pakaian dier yg nak dipakai pas mandi.make sure brng2 mandian dier cukup!..ceh..mcm raja plak..Cerewet!
Kalu nak masak mesti awal..perut en.Fazlan cpt lapar dan mesti watkan air minum pas jam 1000 dan 1500..sbb dier akan layan tv..
xboley melatah..komfirm kepala ku jadik mangsa..hua3...n ejekan nya..toing!
dan
Saya dah nmpak mcmna kalu dier ngamuk..aiyoooo..mengerikan + menggerunkan.. SUARA???punya lar besau..kecik terasa saya ne..ha3!!tak TAKOT pown...ngeh3..
isk..kalu nak list bnyak sgt arr..smpai esok pown xhabis..
so saya mmg xpenah risau larr..CUMA saya TAK Penah pecayakan ORg 100%..begitu jugak pada en.Fazlan..
Bukan curiga..[sorry b]
Tapi itu namanya BerHAti-HAti
DAh lar..berbalik pada cite sebenar...
TADI..
saya n adik saya kuar...shopping ckit..
::its me..::
Woi2..jgn xcaya..nie adik saya okey???saya mmg kecik berbanding dier..
oi yen..jatuh status ku..kui3..
Cuba korang bayang kan...
Tinggi saya 159cm..tinggi lar tu kan???normal size..
tapi adik saya????jauh lebih tinggi dari saya..tapi bukan lebih tinggi dari en.Fazlan..
TIngginya adalah..
*
*
*
166cm!
Bayangkan anda berjalan ngan adik anda..tapi anda kelihatan seperti adik kerna saiz yg lebih kecik?????
apakah perasaan anda..hnya saya yg memahami nya..ekekeke
anyway..apapown..en.Fazlan ttp memegang rekod iaitu 180cm..hua3..
mcm pinang dibelah sensor plak ketinggian saya ngan en.fazlan..
ka lar..penat seh..taip bnyak2..cian kat kamo semua..paksa scroll jer..ha3..
