Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, May 12, 2009

::Cerita Malam Ne:::

Salam...
yuhhhu...ari ne nak merapu lagik..!!!jeng-jeng...

uwwwaaaa...Tidak!!!saya kembali Angau??

Serius ne....saya rasa mcm baru jadik kekasih en.Fazlan kemarin..hahaha..

Boley ke macam g2??

Tadi saya jadi gedik bnyak...xboley tahan lngsung..nak jugak begayut ngan en.Fazlan nieh...huish!mggu lalu xda pown mcm gni????

Perasaan saya sejak kemarin,

Bagun jer..terus capai Hp.!sms gud mrning..dlm hati terdetik..hari ne brpa hribulan??

"arrrghh..baru seminggu rupanya"

sempat agi kemarin..sya text en.Fazlan bagitau kat dier yg saya nak Bergayut dlm tepon...tapi hampeh..en.Fazlan sibuk keja smpai ke mlm..

malas nak kacau..Terus..zzZzzz sblum 2 dpt sms..

"Nite2 Yag..Lope Biyuuu..muaaahh"

Dan Tadi Pagi..sama jugak!!!arrr..tidak..lamanya agi..

Benci!!

Tapi smpat sound agi..Mlm ne..nak cakap lama2 ngan en.Fazlan..namun..en.Fazlan xreply apa2 pon..

saya tau dier takut memberi harapan dan menabur janji yg mungkin sukar tok ditunaikan apatah lagi dlm situasi skrng..

[Ceh..tepon pown payah ke??dulu-dulu xpown!]

huu..dan tadi..Jam2200..yeaaa..dpt jugak daku bertepon..setelah 5hari xdngar2 sora[lama2@bergayut]..just msge aje..bukan xboley tepon..tapi msing2 sibuk smpai xlarat..hua3..

1 Jam begayut..

Tak terasa..

Sebab..

dalam tepon en.Fazlan..

asyik Buat Lawak..

Rindu Rasanya..nak duduk disebelah en.Fazlan smbil dengar dier merepek n merapu dengan lawak ntah apa2 nyer.. Cantik gigi mu..aku merinduinya..hua3...Ada Mcm Tiger Woods ka??? Gigi jak lar..tiger woods 2 senyumannya lebar..ha3..en.Fazlan ne bibir nya punya nipas..mulut pown kecik ajer..besau lagi den punya mulut..!

Tapi perut dier agi besar la..sebb kuat MAKAN!

Okey lar..cukup la stakat ne merapu..

TaTa..

Monday, May 11, 2009

::SaYa Bertuah aTau Beruntung???::

Salam sumer..

Huhuhu..hari ne saya teramat penat...penat berurusan..tapi urusan tu xyah cite ae????sgt2 la confidntl..[smpai mcm 2 sekali ke??]

Hari ne saya nak merapu japs..tentang situasi saya sbgai Army Partner..

Terus Terang sya katakan..En.Fazlan ini HANYA anggota Tentera Darat bukannya seorng OffiCer..okey??clear????mknanyer..LLP or anggota bwahan jer...

Majoriti penulis2 blog yg berkaitan ngan kerjaya Tentera adalh Wife officer or fiancee Officer or aweks Officer[kalu pempuan arr]..jarangkan nak jumpa mcm saya???[oh iye ke mcm g2??]..

ceh tapi sya xda lah nak menghina sesapa dlm entry kali ne..just mencoretkan sedikit pengalamn yg sya perolehi dr en.Fazlan sebgai anggota Bwhan tentera Darat..

Tapi wlau mcmna pon..saya Tetap BerBangga dengan En.Fazlan kerna tnpa anggota bwhan siapa yg akan mengerakkan sesuatu operasi??? kalu nak kata pegawai..peg.just bagi arhan tapi yg tertonggeng dan Terbalik dan berhempas pulasnya adalah anggota..bukankah begitu realiti kehidupan???yg dibawah akan terpaksa berhujan dan berpanas semasa bekerja..dan itu yg saya kagumi..

En.Fazlan penah cite tapi bukan mengadu.. tiap2 Minggu En.Fazlan akan di Belasah Oleh Pegwainyer..di sebbkan En.Fazlan Ne In caj Bilik Bujang tok B-Bti..mmg Teruk lar kalu ada apa2 hal..Konfirm Benanah telinga en.Fazlan kena marah..

Sampai2..saya pown terikut bahang Tension nyer bekerja..:(..tapi saya selalu nasihat beliau..

"B kena sabar..sebab ne periuk nasi b..kalu b berhenti nak keje pe??nak bagi syg mkn pe nati??sabarla syng..skrng dah 10 taun berkhidmat..lagi 12taun tamat lar perkhidmatan b..masa 2 boley la spend lebih masa ngan family "

Ceh..itu lar, wanita merupakan tulang belakang lelaki untuk berjaya!

Nak kata Kena tinggal????Of coz lar..!Kem 5 Briged Kem LOk Kawi ne adalah Kem Operasi..[boleh lar dikatakan begitu]

Tegok ae..contoh jadual msuk ops Pasir di lahad datu bagi Rej 6 Artileri Kem Lok Kawi sabah..

Dis-march:Carlie Bti[c]

March-June:Bravo Bti[B]--->en.Fazlan Bti

June-Sept:Alpha Bti[A]

Sept-Dis:Carlie Bti[c]

Dan seterusnya..so kira sendiri lar yew..di hitung2 3bulan++ tak termasuk kalau tempoh operasi dipanjagkan agi..spt taun lalu..4bulan++

Mmg kesian lar bagi bti yg memulakan Ops..bagi sestu tahun..buts..B-Bti mmg sllu yg tengah2..ha3.!daku beruntung...

penah sekali..bukan sekali tapi selalu en.Fazlan akan berkata..

"Yag xmalu ke???dpt bakal laki askar,..pas tu gaji kecik..keja pown teruk..org susah..mak bpa b..oag kampung,umah buruk..lain la kalu yag dpt pegawai ke..mesti mewah"

"B xdpt nak bagi yag kemewahan..b bagi yg termampu jer..tegok kalu oag dah mampu beli keta..mcm b ne..Moto Jer mampu..maklum lar gaji xsmpai beribu-ribu"

"Tegok b..dah tua 30taun..mcm yag muda agi..kenapa yag nak b nie..hansem pown tak..xda org yg nak..yag jer yg nak ngan b...nape xcari yg muda2??dah 2 keja teruk..yag birthday pown mampu bagi jam ajer..xdpt nak kasi intan berlian..hujung minggu kalu nak mkn sedap2..mampu p pasar jer beli bhan mentah n masak sendiri"

Kalau anda ditempat saya apakah jwpan yg anda akan utarakan bagi memuaskan hati seorng yg anda sayangi..en.fazlan ne mmg sgt sedrhana org nyer..tegok arr..pakai baju pown yg murah2 aje...xda pown yg memhal..

nak kata begaya???

Stailo??

xda la..jgn mimpi..

jenis hp en.Fazlan????

Nuu..yg xda kamera 2..xda radio..cuma kaler screen ajer..

Jadi kalu en.Fazlan Masuk Ops berbulan2 lamanya..or xdpt Kuar dari kem selama seminggu lebey..nak berMMS???kirim salam ajer larr..hua3...tegok ajer lar album or gambar2 yg dok betapuk dlm laptop nieh!

Tapi alhamdullilah,

Biar pun dier cuma seorng anggota,rezeki beliau xpenah putus meski xnek2 pangkat agi..tapi gaji tetap naik..hohoho....saya tetap berbangga dengan Beliau..Kerjayanya cukup memberi impak yg besar dlm hidup saya..

dia bukan seorang Pilot,Bukan seorang Engineer,Bukan seorang Peg.Tentera,dan Bukan juga seorang Yg memiliki Gaji Yg Besar2..

Namun en.Fazlan Hnyalah seorng anggota Bwhan yg amat saya kagumi..

ataupun..

dlm kalangan kwn2 kejanya..en.Fazlan di panggil "Stap Panjang"

ataupn "Org Lam @ Org Lama"

Senior lar katakan..

Selingan--->dpt yg lebey tua dari kita ne syok gak..coz kwn baya2 dier soma dah kawen..xdak yg bujang..so masa ngan kwn2 just kat tempat keja..kalu dah cuti konfirm xlepak dibilik bujang..

tututututut..bunyi RXZ Catalyzer SAA 3068 H milik Mohd Fazlan dtng bertndang ke rumah..melepak smpai habis cuti..or weekend..

dan msa berdating xkan dignggu oley kwn2 nyer..kerna mereka semua sbuk ngan kelurga..dan en.Fazlan pown sibuk ngan saya ajer lar..hua3..

ne lar dier..kekasih idaman kalbu..pujaan hati..ha3.!
Mesti dah gemuk en.Fazlan ne masuk ops..coz mkn ajer keje nyer..Melahap jer..

ui..ui..ui..kontrol ckit en.fazlan..belum kawen perut dah boroi apa kes????

Kang Payah sya nak Beli Kain BNyak2..

Dah la en.Fazlan tingginyer 180cm..nak beli kain mesti 5meter..kalu wat poket bnyak mesti 5meter setengah..g2 lar..

ne bdan dah makin naik..bapa agaknyer panjang kain en.Fazlan yew???

taun lalu..wat baju melayu tok en.Fazlan sekali jer pakai pas tuh sempit!!!aiyooooo...cam mna ne..hua3..

k lar dah bnyak sngat merapu..k bye2..

TaTa


Sunday, May 10, 2009

::adikku Tinggi Daku rendah???::

Salam sumerrr..~!

yea...hari ne mood saya dah okey...ahaks..bila dah okey baru nak post cite???????? bkn mcm g2..cuma xda cite yg syok..hu3..

ok..pasal tajuk diatas abaikan dulu..

yeaaaa....dah 1minggu 1hari kot..en.Fazlan masuk ops pasir..ALhamdulilah..xterasa pong????lucky sgt sbb taun ne en.Fazlan masuk Ops start bulan Mei..berbnding kwn2 nyer yg masuk ops dari bulan March...Jadi saya mmg bnyak gediks lar coz en.fazlan xlama pown tinggal saya..

dengar2...hujung bulan june A-Bati dah masuk ops..so..1,2,3,4 or 5 julai en.Fazlan dah balik..yehaaaa...bawak elaun Ops..Lumayan OooOOooo...boley pau ke????

ok2..cite pasal en.Fazlan yg Majuk kat saya..ceh..

padan Muka..

Tak Di Layan

saya xlayan..en.Fazlan Pown xlayan..Kredit pown Beku jer..2hari wat dunno...ha3...malas nak panjang2 gado..jadi biar la masing2 reda..

dan tadi.......

Saya Mengalah..Rindu gak en.Fazlan ne...saya call Terus!

ku:" en.FaZlan ada x??"

b: "xda dah mati"

ku :"uishhh...kenapa boley mati??"

b:"sbb bnyak pempuan simpanan espcially area tungku ni..k lar..saya tgh duty ne..dok kat balai pengawal xleh tepon2"

hahaha..baru kusedar..kenapa en.Fazlan ne majuk..ghupa2nya dier terasa masa saya dok merapu kata en.Fazlan ada Pempuan simpanan kat sana..

oi..oi..oi..teruk gak daku ne...Gurau lar b..xkan lar i2 terasa kot??

Hahaha..biar saya berterus terang..saya dan en.Fazlan Berkongsi minat yg sama dlm Bidang Sensitive ...xboley terasa sikit...mesti nagis[kalu saya] dan mesti marah2 [kalu en.Fazlan]...

dan kami berdua..

amat Kasar Kalu Berbahasa...isk..kalu oag becinta2 ne..mesti bhsanya SUPER sopan kan??????kalu cakap kasar ckit msti ada pihak yg akan Majuk2..or marah2..

Tapi

Tidak bagi sya n en.Fazlan..

Bila Berborak Or Ber Sms Ngan En.Fazlan..

contoh sms dari en.Fazlan:

"Tegok..,sekali lg kebegongan yag..oag kalu dok jauh berbatu-batu, Mana leh ditumbuk..Ngok.."[sms yg saya tima tadi]

contoh perckapan dlm tepon;

"Spesis goad gurun memang berhati kecik"[en.fazlan gelar saya goad gurun coz saya kata dier monyet Hutan]

haaaa...mcm mna????dah nmpak kan???tapi Alhamdulilah jenis saya n en.Fazlan ne suka bergurau..hua3...jadi Tak Kisah okey????

Kadang-Kadang saya tegelak gak..bila kami dah mula merapu-rapu mcm2 dickp..ntah la napa mungkin sbb kami berdua mmg suka berjenaka..BUT!bila serius mmg btl2 serius..situasi dulu ngan skrng dah bnyak berubah..

kalu dulu..nak pikat hati of coz la sopan santun bahasanya...

Tapi sekrang..Hahaha..ROCK BEYBEH!

Mcm Dulu-dulu..

2007-saya n en.fazlan sgt lar kemaruk!hari2 mesti begayut bejam2 dalam tepon..kalu gaduh pown cepat2 pujuk..eicehhh..besa lar baru bercinta kan??? kalu boley setiap masa nak sms..nak betepon...tapi kalu dating 2 kurang ckit..coz masing2 masih malu2 kucing g2..kui3..nak temuntah daku..

2008-hubungan dah bnyak cobaan..mcm2 berlaku dan saya dah mengenali en.fazlan ngan lebih dekat.!bukan setakat luaran..malah dlman..pas 1st annvsry kami..ntah napa..kami dah xkemaruk mcm dulu dah x begayut lama2..bckp tok yg penting n bersms yg penting2 aje..agi pown en.fazlan bz ngan kerjayanya itu..tapi xbermkna cinta kurang okey???sebbnya..2 or 3hari sekali mesti jumpa.!wajib...

NOV 2008-NOW...haaa...saya rasa ne lar masa kami yg paling Hyper gediks...ha3..sbbnya..en.Fazlan akan Wat Pas Keluar [masa keja] kalu xda apa2 task yg perlu dier buat..hnya kerna nak melepak ngan saya..jadi kalu di kata hari2 2..lebey kurang arr...tapi xberlarutan..hu3..Bergayut????xpenah dah kot??paling lama 5mins dah panas telinga..bersms???paling byak 20msge..terus stop..!saya xkisa sebenarny..sbb bnyak masa yg en.Fazlan luangkan tok saya berbnding dlm tepon..

MMg sekarang nmpak sgt n kenal sgt Perangai en.Fazlan..

apa yg dier suka mkn[of coz lar kan?coz saya selalu jadik tukang masak en.fazlan tok hujng2 mggu]..agi pown en.Fazlan ne BaB* jer yg dier xmkn..yg len soma di lahapnyer..xpayah pown nak jaga en.fazlan ne..

apa yg dier suka pakai..[kaler baju, jenis kain,jenis sandel,jeans..n other things]

kalu nak mandi msti siapkan pakaian dier yg nak dipakai pas mandi.make sure brng2 mandian dier cukup!..ceh..mcm raja plak..Cerewet!

Kalu nak masak mesti awal..perut en.Fazlan cpt lapar dan mesti watkan air minum pas jam 1000 dan 1500..sbb dier akan layan tv..

xboley melatah..komfirm kepala ku jadik mangsa..hua3...n ejekan nya..toing!

dan

Saya dah nmpak mcmna kalu dier ngamuk..aiyoooo..mengerikan + menggerunkan.. SUARA???punya lar besau..kecik terasa saya ne..ha3!!tak TAKOT pown...ngeh3..

isk..kalu nak list bnyak sgt arr..smpai esok pown xhabis..

so saya mmg xpenah risau larr..CUMA saya TAK Penah pecayakan ORg 100%..begitu jugak pada en.Fazlan..

Bukan curiga..[sorry b]

Tapi itu namanya BerHAti-HAti

DAh lar..berbalik pada cite sebenar...

TADI..

saya n adik saya kuar...shopping ckit..

::its me..::

Woi2..jgn xcaya..nie adik saya okey???saya mmg kecik berbanding dier..

oi yen..jatuh status ku..kui3.. Cuba korang bayang kan...

Tinggi saya 159cm..tinggi lar tu kan???normal size..

tapi adik saya????jauh lebih tinggi dari saya..tapi bukan lebih tinggi dari en.Fazlan..

TIngginya adalah..

*

*

*

166cm! Bayangkan anda berjalan ngan adik anda..tapi anda kelihatan seperti adik kerna saiz yg lebih kecik?????

apakah perasaan anda..hnya saya yg memahami nya..ekekeke

anyway..apapown..en.Fazlan ttp memegang rekod iaitu 180cm..hua3..

mcm pinang dibelah sensor plak ketinggian saya ngan en.fazlan..

ka lar..penat seh..taip bnyak2..cian kat kamo semua..paksa scroll jer..ha3..

:::SelamaT Hari Ibu::

Salam..
1stly...Selamat Hari ibu...pada semua ibu2 di luar sana..
especially..
to
*My Mumy...tq for struggle to let me Breath in this wonderfull life..[ammedah alun]
*My mama..tq for take care on me..[halimah alun]
*My Mak..tq for blessing our relationship..[Fatimah che na-en.Fazlan mum]
Tanpa kamu siapa lah saya..
tak lupa juga utk..
*kak Murni
*Kak Fith
Semoga menjadi ibu yg Terhebat
Buat ZaynaZayyan[kak murni]
dan
Rafiqh TsuYoshi & Baby in Bell[kak Fith]
tabik lar..kat akak be2 nieh..mmg antara mummy2 yg besh..hu3..
p/s:rajin2 lar upload pic maira,zayyan..rafiqh..suker giler tgk dorang..rasa mcm nak peyok2 jer..espcially bulat kak murni...ha3..dan sekrng ne menanti kemunculan 2nd baby kak fith..yg khabrnya BOY agi..semoga semuanya selamat kak!
lagi buat kak murni...jgn lupa men slim kan bdan akak..mkn jgn bnyak2..kata nak jadik anggun semula???kui3...
ok lar...ciau lu..

Saturday, May 9, 2009

::Jiwa ku mendung::

Salam sumerr...
Jiwaku kusut,
memikirkan sesuatu yg
ku pikir sebagai harapn...
namun..
ku jua manusia biasa..
punya kelemahan..

:::Selamat Hari Jadi Yg ke-30 sayangku::

salam sumer...
jam menunjukkan 12.27pagi...9 mei 2009
namun muzik hatiku
masih lagi merindui dirinya yg jauh dariku...
Meski kau jauh dariku..
ketahuilah sayangku,
bahawa hati ini tetap milikmu..
biarpun hingga nafasku yg terakhir..
sayangku,
selama kita bersama..
belum pernah sekali pun
syg menyambut hari istimewa mu..
syg hnya mampu mengirim kata2 buat mu..
bukan kerna kamu tak mahu..ataupun aku tak ingin..
namun baju yang kamu sarung itu membuatkan jarak antara kita xmampu dikira melalui anak2 jari..
Sayang sekali..buat kali ke-3..pada hari lahirmu, syg xmampu berada disisimu..
hubby..seharusnya hari ini adalah hari yg sempurna buat kamu..
namun ini lah adat manusia bercinta..tak terlepas dari pancaroba..meski hati ini masih menyala-nyala
dek api kemarahan..
namun...
di sebalik itu..
jendela jiwaku masih lagi merindui kamu..
hati ku masih lagi memanggil-manggil namamu..
aku tak dpt membohongi naluriku...
kau insan terindah yg hadir dlm hidupku..
Mohd Fazlan Bin Samah
Ku sedari aku bukan wanita sempurna,
namun aku berusaha untuk menjadi yg terbaik buat kamu..
ku sedari aku bukan insan yg punya kemewahan..
namun aku hanya mampu memberikan kamu keikhlasan dan kasih syng selamnya..
Ku sedari..
bhwa kamu adalah SEGALANYA buatku..
Sekali lagi..selamat hari lahir..
semoga panjang umur..
semoga dikurniakan kebahgiaan..
semoga hubungan kita berkekalan..
semoga cepat naik pangkat..
[dah lama 9tahun xnaik pangkat..lum ada rezeki]
umur dah 30 taun..
::xmau nakal2::
::cpt2 kumpul duit::
::xmau ngamuk2 selalu::
::xmau garang2..manje2 jer boley::
biarpun usia hubby dah meningkat,
tapi cinta syg terhadap b..tetap sama..
seperti kali pertama kita bertentangan mata..
seperti kali pertama hubby melamar syg..
seperti kali pertama ungkapan "i love u"dilafazkan
dan..
ianya xkan berubah..
tapi..syg semakin mencintai hubby..
semakin memerlukan hubby dlm hidup ini..
dan kau lah segalanya..

Friday, May 8, 2009

:::cerita Hari ne:::

salam...
uwaaaa...kegilaaan saya...
nak post pasal wiwit ajer...
yerrrr...!!!jom tegok ne...ihik3...budak ne mmg spoting.!
sonoknyer wiwit dpt mandi di bilik saya..!!!
wait2...saya xminat biru yew????
tapi ntah napa tndas saya 2 kaler biru...
"ask my parents yg wat ne dulu..ha3.."
Jom belajar Pakai Baju..
by
Zulaihatul Aleeya
adus c wiwit..bkn main lagi dier sepahkan bilik saya..aiyooooo..!!!jakun baru dpt usik brg2 kat bilik saya tuh..!!!!
BUt..saya manyak sedey tadi...
bila kena hntar wiwit balik...
sampai kat umah mama..dier pelik bila hntar dier smpai pintu ajer..
then masa saya nak balik.!
Teriaaaakkk!!!ooooo..nagis sepuas2nyer wiwit nieh...
saya xjadik balik..lepak jap ngan dier..
main2..tegok ikan kat kolam...
then tipu wiwit..
kata kat dier.."lely ada keja ne"
tapi..hkikatnyer..saya xtinggal situ dah.!!!uwaaaaaaaaaa..~!
saya gagahkan kaki untuk balik..
sampai umah..terus tido...
then..
ada aktvti yg xd jngka...saya bwak adik sya..[ne adik betol2 tau]
kami mkn p mkn.....
hua3...dah jam 1700 tue..masih gak mengatai nak mkn pizza..
dah 2 order lain2 jenis plak 2...tamak holaba tol..
oag sabah kata
"temahak"
budak yun ne pown mengatai nak ikut..angkut jelah sekali..hua3...
yeaaa....introducing 2 all my beloved readers..
jeng..jeng..jeng...
my cuTe MuMu..
saya mmg dah lama berangan nak beli ikan ne..
dan akhirnya tercapai hasrat daku...
k lar ciau lu..
TaTa




:::Kerna ku rindu kamu:::

Salam sumer...!
sob..sob..sob....
daku sedih.....semlm xda wiwit tido sebelah...
Tapi tadi pagi jma 6.10 pagi aq dah p uma mama.!!
sebbkan aq free hari ne...daku jaga wiwit...
[i2 pown idea en.fazlan suh pagi2 amik wiwit..coz smlm saya ngadu+nagis2 windu kat wiwit]

bahaya tul..!!saya dah besa ngan wiwit ne..umah dekat jer..tapi xboley dok jauh dari dia...uhuk3..rindu..rindu..rindu...[mengalahkan rindu pada en.fazlan]
sekarang wiwit tngah syok tido dlm buai..so ne lar keja saya...
::mata mu cantek..minta boley???::


:::yeaaa..mkn KFC..:::
::Huhuhu..best ae???::
Gambar2 kat atas agak lama sedikit..rasanya yg dah penah tgk gambar ne kak murni jer kan??he3..
For mama..thanks a lot..coz selama saya ada di sana mama dah bnyak ajar saya mcm2 tentang kerja2 umah semua ne..
berbulan dok kat sana..seriusly saya xmo jadik housewife.!!!!
apa korang ingat xpenat ke????
pagi2 dah kena bngun...
  1. buat sarapan..
  2. mandi..[hahaha..buat sarapan lu baru mandi..teruk!]
  3. Basuh pakaian..
  4. sidai pakaian
  5. sapu rumah
  6. mop rumah..
  7. mandikan wiwit
  8. bagi makan kat dier..
  9. tegok tv sama2..
  10. masak tengahhari..
  11. basuh pnggan
  12. tido agi..hehehe
  13. bangun sapu umah lagik!adik2 sana mmg suka menyepah umah..
  14. mandi..
  15. masak..
  16. mandikan wiwit
  17. buat susu..
  18. tidokan wiwit..
  19. then saya agi nak tido..

Dan bnyak agi perkara yg tersenarai..trmasuk lah bagi ikan2 kat kolam mkn dan kucing mkn..toing!

huhuhuhu..sabo jelah daku...mmg mencabar..tapi saya berjaya..tapi tetap xberjaya bila en.fazlan cuti then my mama keja..plus kena jaga wiwit sekali..mmg xcukup tngan...

so saya nasihatkan pada pembaca2 sekalian..kalu anda x komited nak jadik surirumah jgn beranak bnyak2..sure xtelayan..hua3..

so en.fazlan jgn risau..saya dah boley buat mcm2 perkara okey???espclly memasak.!so no more komplain...hua3..

bila dah keja..ntah bila lar nak wat semua2 menda 2..koman2 pown basuh baju sendirik jer..hua3...besh..

ok lar..xda cite dah nieh..kalu saya teruskan menaip..sure ayat akan tunggang tebalik..hua3..masih penat coz sattlekan bilik yg dah berkurun ditinggalkan.!penat..aiyooooo...

daku nakkan assitnt.!cepat cari kan?????

k lar ciau lu..




Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com