Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, July 11, 2010

Zoom Sandakan Town

Bismillah....

Salam semua...

hurmmmm....hari ini my roomate paksa i kuar ikut dorang..sebab?nak ajak makan..ok layan jelah kan? biarpun aku ni jenis pemalas nak keluar bagai....

so..aku decide nak ambil gambar sekitar Bandar sandakan yg kecik tonet..bagi aku,tempat tu tak sesuai di panggil bandar,pekan boleh la kot =P sori org sandakan..yelah,korang tengok  gambar sekitar jam 4petang.. habis tutup semua kedai..hahahahaha...

dah..jom layan gambar......


kedai makan tomato,tapi yg sedap kat wong seng..hihihihi..

haaa...kan aku dah cakap..jam 4 petang semua dah tutup..lengang giler!dah berbulan aku tak keluar hari ahad sebab malas...

one thing kat sandakan yang pelik,korang boleh jalan atas jalan raya sesuka hati..ibarat itu jalan raya untuk pejalan kaki bukan kereta..huh!kiranya aku pun dah terjebak dalam kes melintas sesuka hati..hahahahaha

hahahahaha..kesian kawan-kawan aku B**T*T mereka jadi model,saksi kepada kes samseng pelintas jalan raya..ok..masa aku tengah sibuk snap gambar ni ternampak budak kecil melintas jalan mcm bejalan dalam rumah!oh my god!gila hapa mak bapak budak 2 T_T aku yang ngeri tengok..

tapi seperti yang aku cakap,jalan raya tu untuk pejalan kaki..bukan untuk kereta..pelik..pelik..biarpun sebenarnya jalan raya utk kereta bergerak~
nampak itu genting mas mall.????

nah close up sikit...okey..kat sandakan sini la heaven membeli belah...sangat murah okey! lebih kurang macam jusco la..cumanya kalau pakaian tu takda la berjenama sini..payah nak cari..kalau POLO my Fav brand cuma ada di Servey B.4 and butiknya yang sampai sekarang aku tak pernah jumpa..hahahaha

but kalau pakaian semua..aku tak beli la kat sandakan..just t-shirt untuk tidur jer...errr..kejam betul aku ni..



adoiii..sempat lagi aku curi -curi amik gambar ni...sebenarnya bukan apa..ada kisah di sebalik pengemis tua ni..

masa kita orang tengah sibuk berjalan..ada la mat salleh lalu depan pengemis ni...
adakah patut pakcik ni cakap "MONEY!MONEY" kat mat salleh tue..

hahahahahahahaha...mau tak tergelak kami semua..okey..bukan tak bertimbang rasa..tapi terkesima+kelucuan...

pengemis pun dah advance sekarang ini...dalam dunia peminta sedekah pun english sangat penting,apatah lagi kita yang sememangnya berkhidmat untuk masyarakat...

pengajaran..pengajaran...jadi cik fatin lain kali sila berikan tumpuan semasa kelas english yang membosankan itu!hahahahahaha

tempat yang agak relaks kalau makan di sini.....

yeahhhhh...ada nampak my fav di atas nie..Mr.Orang Utan...me n friends dah plan nak ke Sepilok to see Orang Utan,Ke Labuk Bay untuk melihat en.BAYAU idung Merah dan Besar and Rainforest untuk melihat Pokok-pokok orkid...mudah-mudahan ada masa untuk kami semua..dah tak lupa $$$$$$ hahahahahaha...

dalam teksi yang bergerak pun sempat lagi amik gambar....hurmmmm..k la..penat siot buat entry nie..hihihihi

potpetcikfatin:esok kelas lagi sigh*malas sungguh..jiwa masih lagi di kampung,mood masih mood ingin bersama keluarga n manjer...really miss them!


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com