bismillah.............
Salam Semua.....
waallllaaaaa.....tajuk tuh!tak tahan okey~nak tegelak daku baca......pada pembaca-pembaca sekalian.. sila sediakan baldi banyak-banyak untuk korang muntah bila baca entry ni,
tak lupa jugak pada yang busuk hati...sila blah jejauh~!!
to my manjer............
b..its already 3years and 2months kita sama-sama..dah banyak suka dan duka kita lalui bersama..........
[dah tak ada idea nak tulis apa lak!cisssss...tak pandai la bejiwang-jiwang nie]
syg harap hubungan kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat...i love u so much hubby.. really love u...
now...
kehidupan baru kita telah mengubah segalanya..namun tidak sekali mengubah cinta kita berdua.. rindu yang tak tertanggung menusuk-nusuk anak hati yang selama ini di besarkan dengan kasih sayang kita berdua..
bak kata hubby"semua kejayaan perlukan ,perngorbanan" dan syg sanggup berjauhan dari hubby yang mana selama ini b menjadi tunjang kejayaan syg,sumber inspirasi dan pembakar semangat dikala syg sendirian mengharungi dunia ini..terumbang ambing tanpa kasih sayang...namun kehadiran hubby dalam hidup syg mengubah segalanya...terima kasih sayang...
Terima Kasih kerana selama ini ikhlas menanggung kehidupan syg...memberi segala keperluan lebih dari sepatutnya,hubby ibarat penyelamat syg yang di kurniakan tuhan pada syg..
Terima Kasih atas segala pengorbanan,kasih sayang,cinta,rindu,semangat dan segala-gala yang b berikan pada syg..
Syg tak mampu nak membayar segala budi baik hubby pada syg,namun syg menjanjikan sebuah kejayaan buat hubby yang bisa membuat kita hidup bahagia satu hari nanti...semoga Allah permudahkan segalanya..amin~
Luahan ikhlas dari hati buat insan yang membuatkan aku menjadi manusia di muka bumi ini...
Sekarang Ini dah kembali berjauhan...semuanya akan mengambil masa selama 6bulan untuk ketemu beliau semula....semoga Allah memberi kekuatan buat kami berdua..sesungguhnya ini merupakan satu ujian yang sangat-sangat bermakna dan memberi kesan dalam perhubungan kami kerana sejak 2007 kami belum pernah berjauhan sebegini lama...
but seronok jugak berjauhan dengan manjer..[walla apa yg besh nyer!tipu lebey cik fatin]
1)boley ber3G selalu..terima kasih celcom blue..kerana anda saya terasa dekat dengan manjer..
2)Boley dapat extra money from manjer...hahahahahaha!ok...fullstop!
itu jer kot kelebihannya..wakawakawakawaka..
hurmmmmmmmmmmm...tak tau laaaa...nak kata apa lagi~.....penat membebel..hutang ngan blog ni banyak sgt.!haiyaaaaaaaaaaaa......
tadi sesi orentasi bagi sem baru dah habis,sesi refleksi..hihihihi...selamat daku tak kena bentang cerita gila.. malui ai!
esok lak...subjek baru...Medical Nursing dan Surgical Nursing...fuhhh~Anatomy still ada jugak..walla....
anyway....Happy Monthsary to Us.... 3Years and 2 Months....
ciau lu..TaTa..

2 comments:
happy monthsary :)..kakak lebih ingat tarikh becinta dari anniversary kawen T__T tu pn sbb jatuh padaa cuti umum hu hu hu
thanks kak..
hahahahahahaha..cuti umum patut la ingat..
Post a Comment