Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, September 5, 2009

Tak dapat aku lindungi perasaan....

Salam semuaaa....

Tanpa kita sedari..masa berlalu tanpa memikirkan manusia....
hari demi hari kita lalui...
ada yang manis dan ada yang pahit....
Namun semua itu merupakan satu nikmat dariNYA..

5hb Mengamit semula memori yang telah kami cipta....
Tak Mampu aku nafikan..inilah satu anugerah yang paling bermakna dalam hidupku...
kerana telah di pertemukan dengan seseorang..
Yang mahu menerima aku apa adanya...


"Tak dapat aku lindungi perasaan
Engkau impian yang aku idamkan
Kau yang ku puja, kau yang ku sanjung
Kau yang aku perlukan
Kau yang ku sayang, kau yang ku cinta
Kaulah satu cinta"

Happy 28Monthsary Sayang...
Semoga hubungan kita berkekalan....
B..
kadangkala..syg kata syg benci...
syg kata b ni jahat...
syg selalu marah2...
ngamuk2 xtentu pasal....
Syg selalu Manjer lebey2+Ngada2....
Maafkan sayang....
sebab mcm na benci pun syg.mcm na marah pun syg,mcm na ngamuk pun syg..
Syg tetap Sayang hubby,tetap Cinta hubby,tetap rindukan hubby,tetap kasihkan hubby..
Setulus hati sayang...

Lebiuwwwwwwww sayang..~!!!


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com