Salam semuaaaaaa.....
hihihihihihihihihihi...
tetiba lak rasa hapieeee.....sbb....
*
*
*
*
*
*
*
*
tadi tengahhari..Pegwai en.Herooo..bagi kuarrr...~!!!wohhhooooooooo..!!!
[means..xyah keja la..kan en.Herooo cuti]
sebab apa korang tau????
en.Hero n geng2 STap yg Lama...xturun keja...semua pakat badmood...
hahahahahahahahahaha....gelak jer dengar.....
[yelah...en.Fazlan adalh org Lama..or org LAM..biarpun bkn peg..tapi dihormati]
hihihihihii...
b..syg puji b ne.~!!!sila kembang kempis!
dapat jer pas cuti...terus en.Fazlan vrooommmmmmmm kuar g umah~!
yehaaaa...yg len 2 yah lar cite ae???sbb mcm besa gak..just kuar g bebuka posa,then sopping2 jap...
pahtu mkn2 lagik...urmmmmmmmmm~~,
tadi gak dah kemas baju2 en.Hero tok dibwa balik ke Taiping..
yelah..semua barang en.Hero ada kat saya..yg dlm kem 2 just baju kerja n baju bsahan jer..
tapi lupa bagi baju sejuk lak..adohaaaiiiii..~
nasib esok masih leh jumpa sbb en.Hero fly Malam....
so mlm ne kena pastikan en.Hero bawa semua keperluan nyer..
sbb kalau beli balik kat sana..membazir...
suppliment en.Hero..
shampoo en.Herooo..
charger hp..sbb en.Hero selalu lupa nak bawak!
kena pastikan road tax motor diserahkan pada saya..
n banyak lagikkkkk...
so mlm ne kena pastikan en.Hero bawa semua keperluan nyer..
sbb kalau beli balik kat sana..membazir...
[almaklum la...org guna yg mahal punya]
potpet cik Fatin:k larrr..ngantok la pulak...
Tetibe jer haku rasa entry kali ne..ntah apa2...xda motip langsung....
ayat tunggang tebalik~!kan???


No comments:
Post a Comment