Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, September 8, 2009

Keja umah dari miss yee..

Salam semuaaaaa.....
heeeeeeeeeeee.........adakan org tueeee....bagi keja umah~!!
CIKGU!!!Homework dah siap~hik3....

ne adalah award dari miss yee..
katanya...miss yee ne suka bca love story saya...
hak3...tapi kan miss yee..kalu saya baca  balik entry lepas2...rasa mcm nak muntah ijauoooo pun ada..
hahahahaha...
[sape setuju memang haku sekeyhhh korang~!!!]
ok la...lets start 2 menjwb soalan...
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
1)miss yee lahir pada 19/10...
[hahahaha..haku tgk kat blog miss yee ne..]
2)seorang petani moden..sbb hari2 main farmville kat facebook..
 3)seorang blogger penang...
[ye ker????saya hentam jerr...ampunnnnnn]
4)kuat majukkkk....
[yela..haku dok copy jer ttng dirinyyer]
5)pakai kaca mata..
[hahahahaha..ne saya memang xtau dah nak tulis pe]
 ampunnn miss yeee...saya xbnyak tau pasal kamuuu....
Setiap blogger mesti menyatakan 10fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..
  • Saya adalah seorang perempuan...
[mesti la nyatakan jantina dulu..]
  • Pantang nampak camera...miahahahahaha.....agaknyer memori phone saya dah penuh psal gmbar perasan sendirik...
  • Saya seoarang yg berjaya menguruskan badan dari 55kg-47kg....dlm masa xsmpai setahunn...
[huuuuuu..tapi en.Hero kata dier nak saya 50kg~!!!whattttttttt..susah nak terima..]
 
  •  Majoriti Blogger kata saya ne kecik....yelah kecik...tapi kalu jumpa betul2..xkecik sgt pown...
xcaya?????tinggi saya 159..berat 47...BMI saya..kira sendirik..tapi yg pasti tidak berada ditahap normal..
means???underweight...tapi plezzz...jgn anda sekali2 membndingkan tinggi saya ngan en.Herooo sbb i2 org.. telebih2 tinggi...180cm okey~!!
  • OF coz..in love with Mohd Fazlan aka En.Heroooo.....
  
  •  Kata orang..Saya romantik..tapi saya xpercaya...sbb setahu saya..saya xtau apa tueeee romantik.....hik3.....keji3...
  • SANGAT Minat aktiviti Lasak...xtau nape...
gambar dibwah adalah hasil idea saya...untuk jadi kan budak2 lasak..hua3..

  • Saya Suka Buli org...gambar di bwah adalah gmbar paling lawak yg saya ada...hehehe...dan disebalik gambar ini..Saya bercita-cita Nak ada NIKON DSLR D60 or D90...saya nk join group en.Nordean.. Maknanya..saya Minat Photografi...sbb basic+experience saya mmg ada..HaHaHa..
  • Kata en.Hero saya org yg xtau malu..SEBAB????suka pakai baju yg sama ngan en.Herooo... eleh b... sapa suh kasi syg yg handle semua psal keperluan b...kuar la ngada-ngada lebey syg..
[Padahal..en.Heroooo lagik suka...huhuhuhuhu]
  
  • Dan...Bestfriend saya....adalah ini..
 
hahahaha...Sir yg Gorgeous...kira sya mmg Respect dia..sbb Beliau merupakan Guru kesyngan saya msa zaman sekolah menengah..dan jadik bestfriend saya skrng coz kami sama2 minat aktiviti lasak.... pas ne kitaorg akan panjat gunung Kinabalu...dan beliau ada ajak diving..tapi malangnya..saya tarak lesen..sian kan?? 
Anda Perlu memilih 10penerima award dan describe tentang mereka...
-sebenarnya...saya leh bagi award..tapi yg nak tag 2 wat ler..yg xnak xpe-
1)Kak Murni-pemalas update blog skrng nie..kak murni wajib wat tag~!!!
2)Kak Nor-tinggal di jepun..sama mcm kak murni..
3)Roscha-eh..dak masham ne..hahahahaha...
4)Rai-kalau xkeberatan..buat la...kalu x..amik award jer...satu2 Doktor kesayangan saya...
[rai..saya syng kamu..hahahahaha]
5)Kak Kiah-Mommy to be...
6)miss hirose-comel tau dier ne.....
7)Fiza Mastar-Budak perasan comel dari saya..hahahahaha
8)im hapiee-cegu mcm pelangi..hehehehe..
9)Razi-satu2 nya ustaaz dlm dunia blogger saya..
10)sapa2 yg lalu blog saya.~!haaaa...sape xamik 2 mesti amik..dah la..kad raya pown korang xmau..huk3..sedey2..dan semua yg nak buat..buat la...saya xkisa...

1 comment:

imHepPie said...

sayangg..i da buat ini tagged..nyway thanz ye cyg...
smoga kamoo brbahgia slaloo...

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com