Assalam.
Kejadian berlaku hari ni.rasa lucu pun ada.geram pun ada.al-kisah jam 8pagi baru aku terbangun dari tidur dengan rasa terkejut! hah! nasib tak ada paper. jadi dengan muka aku yang buruk tu.nak menuju ke tandas. bila aku buka pintu...
TERKEJUT!
"hah!aku mimpi ka nie?apasal banyak lelaki kat asrama nie?!" terus tutup pintu masuk balik n usai rambut yang serabut.and cepat-cepat cari seluar panjang.!
kurang asam betul.patut la bising bunyi orang menggeborrrrr dinding tu!aiyaaaaa.rupanya dorang ni nak pasang pelan keselamatan di setiap bilik.
jadi bila dah sampai turn bilik aku nak pasang benda alah tu.roomate aku boleh plak lari lintang pukang! jadi nak tak nak terpaksa la aku tinggal dalam bilik ni n tunggu dorang siap pasang.reasonnya, takut hilang barang la konon!tapi betul juga kenanya di hangkut hp aku..aku nak guna apa lagi? harap duit jatuh dari langit la baru dapat beli hp baru.
masa aku nak masuk bilik tu.[sebab aku dari ruang tamu]
si pak cik cermin : "bilik kau ka dik?masuk la"
CF: "a'ah.ok"
si pak cik cermin : "ha bagus la..boleh kita tutup pintu ni"
CF : "eh.!kenapa pula..tak baik tau..astafirullah"
si pak cik cermin : "hehehehehehe..main-main jak ba!"
CF dalam hati "cisss kurang asam betul!cepat la habiskan kerja kau tu..!"
masa tu aku dah duk menyumpah-nyumpah sebab menyampah dengan lelaki tuh!cissssss..gatal tak bertempat!
tiba-tiba....
si pak cik cermin "aduh!"
CF : "tergelak"
dalam hati lagi...padan muka..sepa suh gatai..kan dah tertukul jari sendiri. hahahahahahahahaha.... masa nie aku perasan dia tengah jeling-jeling gambar kat dinding aku.sampai part dia tengok gambar hubby masa tu jugak tangan dia tertukul. ha ha ha.
jadi kesimpulannya..hati-hati di jalan raya. ha ha ha.




