bismillah....
Salam, esok bermula sudah exam paper saya from 3hb - 13 hb november 2010... so kawan-kawan doakan kejayaan saya....
[kemarin lagi suda start ba nie exam,tapi yesterday osce exam]
"Ya Allah,permudahkan lah urusan ku..lapangkan la dada ku dalam menerima segala ilmu mu..amin"
semoga berkat dari doa kalian akan di balas olehNYA..
Tuesday, November 2, 2010
Sunday, October 31, 2010
Jenayah oleh double "F"
tadi petang dapat mms dari manjer.! [eh..aku update blog la..esok dah la exam..hahahaha]
adoi...Pipi u sayang..nak lawan i ?????
hahahahahaha..jenayah betul kan?!berat aku kat sini bukan main happy lagi naikk tak hingat dunia......
mana taknya..makan manjang..tido jgn cakap la..no.1 okey!~ekekekekeke
rindu............
bismillah,
esok dah start exam...kenapa aku masih update blog nie??huhuhuhuhu.....kepala otak aku serabut fikir pasal multimedia aku yg xsiap lagi nie..ada jer masalah!hurmmmm..dugaan betul....
rehat memang tak cukup,lepas buka nota,ngadap lappy siapkan kerja,lepas tu sambung lagi buka nota.. tido kalau tak subuh tak sah!
stress juga sebab aku xboleh focus only on my study....kalau prestasi turun,salah aku juga sebab gatai nak ikut.. hahahahaha....
manjer dah siap sound!belajar rajin2...adoyaiii b..rajin ngadap laptop ada lah nie!ekekekekekeke....................
tengok tajuk rindu..konon la,aku saja2 letak tajuk apa pun aku suka.. kadang2 tak da kaitan langsung! huahuahuahuahua..aku punya suka la!
rindu kat u la my bantal busuk!hahahahaha.!!!!!! ini la sebenarnya kaitan dengan gambar.~hahahaha...
Semalam borak2 ngan manjer...
manjer: a'ah..7hb...
aku : mencinyerrrr..!syg abis cuti sem 2hb Jan..petang 2 da fly balik..uwaaaaaa..rugi..rugi..
manjer : taun baru cina tak balik ka?
aku : balik! nak jumpa manjer..hihihihiihihi...
adoiii..lama nyer lagi nak tunggu tahun depan~!rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....!!!!!! tak suka betul dok jauh2 mcm gni..bestnya kalau keadaan masih sama seperti 3taun lepas... ='(
Puan Sia nak kawen boleh?hahahahahahahaha.....
Saturday, October 30, 2010
Eh!Jakun!
bismillah...........
Salam,
ha.!ada nampak tajuk itu....yer..hari ini tajuk utama adalah "JAKUN" atau dalam bahasa lain sakai....
tadi pagi kuar ngan kwn2 beli barang utk prepare for exam...actlly..taknya beli barang exam jer pun.. sampai sandle pun terhangkut jugak..hahahaha...ok layan..maklumla..lusa kan dah start final!.. haaa..lusa final?? ok..kitaorg masih boleh jalan-jalan..ekekekeke.....
Dan dijadikan cita,kwn daku sorang nie teringin sgt nak naik kapal Lanun yg mendarat kat base sandakan.. [kapal navy ba] jadi kami pun layan jelahhhhhhhhh.............nah..cuci mata tengok gambar jelah yerp!
masa nie steady lagi tak pakai "gelas mata" hahahahaha....
see..mata aku tak boleh buka dah!hahahahahaha
dan terpaksa jugak pakai~lalalalalala.....kunun2 nak begambar nampak mata! huh!
muka aku huduh!pipi dah bam-bam...hahahaha...
Love This!
dan..........
muka minah tak hingat nie!hahahaha..............cuba tengok lengan aku! gila terbakarr nokk.. panassss..~
k la...wish me luck okey!doakan aku berjaya utk final exam for this sem.....bye2....
potpetcikfatin:manjer!rindu la kat hubby...muah!muah!muah!
Friday, October 29, 2010
Without them i'm nothing!♥
bismillah.......
Salam,
waaaa..lama tak update blog ngan cita yg best kan?aku pun tak tau nak cita apa sebenarnya.. yang pasti rindu sgt ngan family+hubby....
life kat sini mcm biasa jer bagi aku biarpun sibuk tu di tahap maksimum ok!next week on monday dah start Final exam ....faham2 la kalau dah namanya exam, jgn verangan la kalau aku dpt update blog =(
next week on monday juga kena submit kerja multimedia ke Melaka..haishhhh....banyak sgt perubahan yg perlu aku buat..ntah sempat atau tidak!harap2 sempattt laaa....~
Gambar hiasan~
oh~!gambar di atas adalah gambar aktiviti sepetang my manjer dan kawan2 yg pegi memetik paku pakis.~
hihihihi..ayat mcm daku nak letak "memetik buah strawberi"wakakakakaka......
dah dekat sebulan my manjer masuk ops..urm,dah lama tak 3G ngan u kan manjer???rindu lah!
tiba-tiba idea nak menulis hilang!adoiiii................
k la ciau lu..TaTa~
Monday, October 25, 2010
Support!
bismillah................
salam,
hurm...nampaknya contest saya belum ada lagi yg join~xpela la..lagi pun tempoh masa contest nie panjang kan?
Click Here to join "GCC" by cik Fatin'z..hadiah menarik menanti anda..
Beberapa minggu ni,aku melalui banyak saat yang sukar! aku rasa hidup aku disini boleh buat aku gila sebab stress.............
kadang-kadang aku tak tahu nak mengadu dengan sepa....
dengan mak....kesian dia kalau dengar segala masalah aku....
dengan hubby...kesian dia penat kerja...
dengan kawan....kesian dorang pun sibuk dengan life dorang....
sometimes...aku rasa give up sangat!yes..aku tak tipu.....tapi masa itu lah jugak beliau ada untuk beri sokongan...SENTIASA ADA!
everyweek he call me...semata-mata nak tahu perkembangan cik gadis ni di tempat orang...
Beliau Sangat baik...sentiasa ada untuk beri sokongan emosi..mendengar segala aduan,segala masalah.. dan ternyata aku selesa...............
Thanks sir!
org yang aku maksudkan tu Sir Yiow,merangkap bapa angkat aku......
Rindunya dengan semua kesayangan saya............
Friday, October 22, 2010
I'm Going to Melaka Soon!
bismillah....
yes...finally..selepas berhempas pulas..sampai blog terabai,perit getir yg dilalui...
[cewah ayat...nak muntah daku!]
akhirnya My grouop telah mendapat tempat pertama bagi pertandingan Multimedia peringkat Negeri Sabah bagi kolej-kolej kesihatan kerajaan...
dan akan mewakili zon sabah ke Konvensyen Kokurikulum Peringkat Kebangsaan Kem.Kesihatan Malaysia pada Disember ini bertempat di Melaka!yehaaa....
Me as a leader for our group mmg la sangat happy!tapi disebalik tu...sangat takut.. uwaaaaaa..!!
anyway..wish me luck u olls!!
Nah muka tak rela bergambar!sangat nebes tunggu keputusan sampai gambar pun sekeping nie jer ada.~
k Bai!
Sunday, October 17, 2010
Saya akan Melancarkan Contest!
bismillah...
SALAM~
Blog ini dalam persediaan untuk melancarkan
Contest buat julung kalinya....
Nantikan kemunculannya..~
Subscribe to:
Posts (Atom)



