Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, April 11, 2011

suara

Bismillah...

salam,

Hurm.berapa hari tak update blog. Malas.!ha ha ha.

kemarin call "mak" hubby's mom.sebab dua hari sebelum kemarin aku mogok+merajuk dengan en.hubby. ha ha ha..padan muka tak kena layan langsung 2hari.senyap ok.!

jadi memang dah tektik hubby utk memujuk use his mom's name kalau dia dah buntu sebab aku mogok tahap gaban punya mogok..

"Mak kirim salam,tanya knpa lama dah tak call"


Jadi aku pun call la....lama juga menunggu mak sambut call.ingatkan dah nak engage..terus ada juga mak sambut! yeah!

aku : hello,assalamualaikum

mak : walaikumsalam,Nurul.

aku :eh.mak..ingatkan mak tak kenal suara saya.hehehehe

mak: mesti la kenal.mak rindu kat nurul nie.kenapa lama tak telefon?

perbualan seterusnya...tak payah la cerita.hehehehehehe..rahsia ok!aku rasa macam nak tergelak pun ada sebab mak reconize suara aku.and aku dah set di kepala otak.of course mak kenal sebab suara aku lantang+ besar..compare dengan menantu mak yang lain..he he he..itu berdasarkan apa yang hubby cerita and memang semua girls yang aku kenal from peninsular.semuanya suara ayu-ayu gitu.!

na sekali kau tekena girls from sabah.!suara.adoiii..bukan main lagi kuat.agagagaga..ada mau test? kalau berteriak..begagar.!hahahaha


I LOVE U MAK!

teringat mak cakap kemarin "Nurul ngan abg Lan memang sehati sejiwa" ha ha ha.. mau fengsan japs.!

k la.nanti update lagi kalau free.BYE!

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com