SaLam sumer..!~
Uwwwwaaaaaa...! Tulun saya..~uhuk3....
Saya Nak gtau ne...
saya xda idea dah..nak cite apa lagik..uwaaaa...tensen nyer..!
En.HUbby xlama lagik nak masuk ops...saya mmg dah sedey tahap gaban..coz kena dok jauh2 lagik..xsuke nyer..!saya pasti merindui nya..uhuk3..
Kemarin..hubby msge saya...dan part yg paling syok adalah..
Hubby:"..........Yag hubby dah beli benda tok yag yg pling b lop biyuuu"
Saya:".....b beli apa?"
HUbby:"xleh Habaq..2 birthday punya"
masa 2 saya bigung..birthday???
Oh..saya hmpir terlupa..esok birthday saya...!uwaaaa..i'm getting older..[ceh.. mcm na saya bole lupa esok birthday saya???]
Yang saya ingat 9Mei nie..birthday hubby..n 5Mei ne annvsry kami yg baru ke-2.. hohohoho..sekejab jer masa berlalu...
Tapi Baru 2Tahun KAmi sesama???rasanya mcm baru kemarin saya start becinta ngn fazlan..!he3..
Kemarin lagik..saya luahkan yg saya amat2 sedey hubby nak masuk ops...
Hubby:"Ala..Benda dah besa..Bknnyer xpenah alami pon.Wat mcm besa cukupla.Dok pikir2+wat pening2 pala watpa.."
Saya:"Mmg La da Penah..Tapi xbesa..syg bkn suka pn dok jauh2 dr b..xsyiok langsung.."
Hubby:"hum..oag len becinta..dah ada bini..anak pun relaks jak..Yg yag dok wat kalut+dok bagi sakit pala otak dok pikir awatnya..begong.."
[Mak aiii..dia boleh kata saya begong..??!]
Saya:"i2 org len..dorang bole jumpa selalu yg becinta..apa lagi kalu dah kawen..Syg seminggu sekali je pun dpt jumpa b...i2 pn hari sabtu baru b nak kuar..b kuar hari jumaat mlm pn kalu ada hal penting..mna sama? Dorang hati hantu..syg Hati manusia ssb 2 ada perasaan bila kena berjauhan dari b.."
Ha.!amik ko..nak sgt saya berbebel..org cakap ckit..berjela2 saya jawab..huuu... 2lar..en.hubby..sape suh gatai nak ngorat saya dulu????kan bila dah jadik mcm ne hubby sendiri yg susah...ha3..[padahal saya pun gatai jugak!]
2lar..syg suh b jimat cermat..jgn suka mmbazir..xmo..kan skrng ne kawen pn kena tunda coz tabung b xpenuh g???[padahal duit dier habis kat saya jer pn!]
2lar...sape suh nak kat syg ne..xda keja..xdak duit..apply keja pun..spa xpanggil2 lagik..[padahl baru wat permohonan xsmapai sebulan g..nati bila saya keja ada lar duit..ngeh3.!]
2lar..sape suh pilih syg..kan dapat syg yg suka membebel+manje+suma perangai yg buruk..lagik2 panas baran..uhuk3...
2lar..sape suh nak saya..saya ne..xcantek..tapi cute je lebih..ha3!
2lar..sapa suh hubby..rugi dpt saya coz saya ne bnyak kelemahan..[yelah mna adamanusia yg sempurna kan??]
Tapi..apa pun..pada hubby..makasih coz pilih sya bior pn bnyak yg kurang nyer.. makasih kerana sudi menyempurnakan kehidupan saya..mahu melemgkapi kekurangan saya..dan paling penting..mahu menerima saya seadanya..
i love u sayang..!
Tak lama agi..hujung minggu saya akan menjadi bosan..n sunyi..
and will be so lonely...and of coz i'm gonna miss him a lot..
p/s:pada hubby..nati bila masuk ops hati2 jalankan tugas..terutama bila tyme meronda kawasan..n ronda perairan..n sempadan...doa syg mengiringi keselamtan dan kesejahteraan hubby...[elaun ops simpan terus..bnyak 2.!]
ok la..entry yg serabut berakhir di sini saja..TaTa







3 comments:
waaaargh. syg, bsok burfday kaw plak kan?
so, apa kaw mow nie?
aku bg kaw hadiah kasih sayang yg ikhlas dari aku lah k.
hehhee
alolo, jgn risau dik. rindu rinduan kan adat bercinta. lalalla, daku pun ingin bercinta lagi..
deden:aq mau hp baru boley???
kak murni:ar..nak becinta lagi???bukan kah kak murni n abg pg mmg becinta2???ekeke..[gelak nakal ne]
Post a Comment