Salam sumer..!
Di satu petang yg indah sekali....lihat lar adik kesayangan saya dah besar pandai pose dah g2..[padahal dlm mulut ada gula-gula] masa ne dier tengah sibuk bagi sokongan moral pada abg lang nyer @ en.hubby saya...nak tau nape?
Sebab mereka sering menghabiskan masa bersama-sama..
Dan petang itu..hubby telah jadik...
Monyet kampung Meruntum.!hahahaha..sbb 2 lar wiwit sokong..ngeh3.. kejam!
Ini lah sebabnyer saya suka tinggal di kampung...mmg seronok..bole tegok org kesayangan panjat2 pokok..[padahal xpenah tinggal di bndar pn] semcm jer kan tgk fazlan? dah la hubby seksi..panjang plak 2..ha3..mengerikan...ceh..ngtuk org jer lebih..xpe2..saya syng hubby..jgn wori..ekekekeke... yeaaa..berusaha sayang.. amik yg dah masak tuh!
Dah dpt..punya lar susaaaaahhh..nak turun yelah nak pijak zink 2 takut runtuh plak...last2 en fazlan men terjun jer mcm superman!2lar..sape suh mkn bnyak2..kan dah gemuk..berat dah naik..padan muka saya..dah dpt nangka 2 biji yg masak..ngeee..!pulun nangka lagik kitaorg kat umah.!
Sila lihat gmbar dibawah..ada oag nyibuk nak belah nangka tuh.!
Stail duduk pn sama saja....
Akhirnya...!wiwit dpt keja dr abg lang nyer...amik paper..then kumpul nangka yg telah di potong...semngat jer muka wiwit..ha3!lucu plak tegok budak kecik ne wat keja..banyak mulut..asik tanya.."nie lang?"
Berkenaan dengan tajuk dia atas...tangka or nagka..??? our popo..melucukan.. dah berkurun kitaorg termasuk hubby ajar dier sebut nangka dgn betul..tapi umo dah 5taun..still sebut "tangka" jadi kira mcm treadmark dier skrng.. bila hubby tgh berckp ngan popo..msti ejek dier.."popo buah tangka mana?" tapi budak sekor ne mna lar tau yg abg nyer tgh main2kan dier..popo pn menjwab aje lar...bila saya n hubby sembang2 then teringat popo..msti kita 2..akan sebut.."tangka"
Comel jer budak ne..cayang popo!gambar ne dia amik sebelum popo ke papar.. ngeeee..~!


4 comments:
bestnye, nk balik kg gak. sodapnye nangka..
cian nyer akak..~
nangka tuw masak eyh?
masak lar..kalu x lan xamik ler..cik ayu oit..~
Post a Comment