Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, December 30, 2009

Meet Miss Bloggie~

bismillah....

Salam semua.....

Hari cik fatin berjaya berjumpa dengan Cik Khuza....
seorang Blogger juga................
dan seorang girlfriend kepada kawan haku....wawawawa........

Makasih kerana belanja Cik Fatin makan yerp!!
kenyang giler haku..agagagagagagaga..~!!!!

dah la kena belanja...dapat adiah yg comel gitueewww..



sori sebab cik fatin xsempat nak kasih adiah yg besh2....
huhuhuhu.....

cik fatin amat terhutang budi......lain kali jumpa lagi..
good luck yerp!
and semoga berbahagia bersama GG..~

kawen jgn lupa jemput i tawwww...

potpetcikfatin

lucu pulak bila ingat KFC 2 sejuk sgt..hahahaha..~!

Silent readers.???????

bismillah...

Salam semua......

Hari ni,cik fatin rasa mcm nak menaip..........
tapi saya sendiri tak tau nak taip berkenaan apa.........................

pelik juga rasanya..menaip tanpa tujuan yg jelas kan???????
dan anda memang tau cik fatin suka merapu meraban.............

entry-entry sebelum nie..semuanya cerita pasal saya dan en.hero..
en.hero dan saya......korang tak bosan ke baca????????

tapi..saya tegok..ada jugak yg sudi baca......

saya tak pernah kisah.....orang baca atau tidak blog saya ni..
sebab blog ni..ibarat e-diary saya...

cumanya yg terlalu personal..saya takkan story kat sini..........

saya juga tak pernah kisah org komen ataupun tidak setiap entry yg saya tulis...
sebab..entry saya semuanya mengarut+jiwang punya entry...
kan?kan?kan?

tapi......saya nak tau juga sepa yg selalu lepak2 baca blog saya ni...
sbb selama ni..yg rajin baca just en.hero..hahahaha...yelah cik fatin...
semuanya en.hero...

eh..tapi betul apa...blog ni adalah tinta hati saya..tempat saya luahkan perasaan..
dan bila en.hero baca dia akan tau segalanya melalui sini..biarpun saya akan terlebih dulu straight pada en.hero for any demand...wakakakakaka


so...utk silent reader yg baik hati..tampillah kehadapn..
muehehehehehe....

potpet cik fatin:
kak murni...update la blog....hahaha...rindu la pulak kat zayyan...



Tuesday, December 29, 2009

Seharian Mencipta Kenangan part 2...

bismillah...

Salam semua......................

Bagi saya...cinta itu bukan hanya sekadar cetusan perasaan....Ianya satu perasaan yang membuatkan diri kita tidak sempurna,melainkan kita bersama org yg kita cintai...its make me complete...hidup penuh dengan dugaan, kadang kita gembira,kadang kita bersedih..itu semua adalah pro dan kontra kehidupan........

saya adalah seorang yang kelam kabut,sensitive,degil, namun "dia" mempunyai sifat yang berlawanan dengan diri saya..seorang yang agak tenang dan mampu mengawal perasaan dengan baik....orang kata,yg sama perangai tentu akan serasi...tapi saya rasa pendapat itu salah,hidup ini perlukan pro dan kontra untuk memastikan keseimbangan dalam kehidupan......dan saya rasa itulah rahsia hubungan saya dan en.hero......

cik fatin sejak kebelakangan ini,dah jarang buat ayat yang agak gila-gila seperti sebelum ini..........saya sendiri pun tak tahu mengapa.....

ok dah...kita berbalik pada cerita sebenar..sambungan entry semalam...............

Yuhuuu.....setelah kepenatan meredah hutan belantara.....

[yelah tue,hutan belantara konon!~]

Saya dan en.Hero terus ke K.K yg perjalanannya dari hutan lipur
mengambil masa dalam 45minit.....hampir 1jam juga. nasib naik moto.....
kalau naik kereta mau 1jam 30 minit okey!

bukan sebab apa..Traffic Jem yang makin menjadi-jadi...naiik moto..okey lerrr..duk celut2..huahuahuahua....
jgn pulak korang tiru aksi en.Hero dgn Rxz nya...oh~!yerrrrrrr.....sebelum 2......mari usha cat baru RXZ en.hero......



Cat+Tayar jer yang baru...en.hero Cat sendiri.......................save sikit duit kan???????

oh..ok2.......kami just makan kat KFC..malas nak fikir nak makan kat mana lagi,
nmpak KFC area Segama terus singgah...sebab depan jln jer...wawawa............ sebenarnya kami berdua nak
pegi taman orkid inanam..tapi xjadi pulak,sbb area inanam mcm nak hujan...dah separuh jln pulak tue....

rugii..rugii..rugii..~!

Tapi en.heroo..bawa ke sini la pulak!~


sapa tau?????kembangkan idung cepat!!!!!!




huhuhuhuhuhu..teka la.....................
jwpannya....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Kampung Warisan,Muzium Neg.Sabah......hahahaha....

suruh org teka...tapi sibuk bagitau jawapan...apa daaa....


kata en.hero..lantai rumah arwah tok wan en.hero yg kat selama.perak
sama mcm yg dalam gmbar tue.....tapi area dapur jelah....huhuhuhuhu....

best kan??????

dah jom layan gmbar......




Saya nak en.hero buatkan rumah sejibik macam umah kat belakang tuh!!!!
[mungkin atap jelah yg tukar]




i love this pic....



ehhhh....main sorok2 la pulak minah nie.....



sorok2 part 2..main tembak2 okey!

okey..lepas hilangkan penat berehat di pondok2...kami berdua
singgah putatan..sebab mama pesan kuih pau..urmmmm...lepas tue baru kami berdua ke pasar
beli lauk..ikan n sotong utk dimasak..........

oh...hati saya sgt gembira melihat en.hero makan masakan saya..
nasi bertambah-tambah......paling best bila kena puji..hahahaha~!
[cikfatin mmg suka kena puji..]

kesimpulannya...saya amat bahagia..dan semoga kebahagiaan ini berkekalan.......

potpetcikfatin:
2hari lagi =( tak bestnyer!


Monday, December 28, 2009

Seharian Mencipta Kenangan part 1...

bismillah...

Salam semua......

well..hari ni..merupakan antara hari yang bahagia buat saya...dalam beberapa hari lagi,saya akan meninggalkan kg.halaman untuk membina masa depan yang lebih cerah...saya amat bersyukur kerana masih berpeluang untuk menikmati nikmat ilmu..namun terselit situasi yang amat payah untuk digambarkan antara saya dan en.hero..terpaksa berpisah,meski selama ini kami memang sering berjauhan...oleh itu kami cuba memanfaatkan masa yang ada....

untuk mencipta memori..yang akan menjadi kenangan kami berdua selamanya..............

Hari ni..en.hero berjaya membuat kejutan....dengan membawa minah yang manjer ni...
pegi Hutan Lipur Kawang...

tempat yg memang cantik..sesuai untuk seisi keluarga meluangkan masa..



Sangat rugi sebab saya xbwa baju..kalau ada..dah lama aku terjun ke Air terjun 2~!!

huhuhuhuhuhuhuhu....



tegok la minah tue...ntah apa la yg dia dok bebelkan..
huahuahuahuahua...


"cikfatinsays:b..apasal xbagitau nak pegi sini..kan dah tak dpat mandi??"

 "en.Hero:ala...last minit punya plan...hihihihi"


hahahahaha..ni gambar memang tak boleh blah~!
aksi yang tak digalakkn bagi org berusia lebih dari yg sepatutnya...wakakaka...



ok la...sambung next entry..penat la pulak malam...
tata...~

potpet cik fatin:
hari nie..en.Hero sangat la Jiwangs~!!


CANDID PHOTO CONTEST

Salam semua...

cik Fatin Bosan lagi..dan nak ikut contest pulak...


Klik Sini untuk maklumat lanjut....
soriii..cik fatin tak tau mcm na..nak letak link bila klik gmbar tu...

dan gambar yg cik fatin pertaruhkan????
adalah..........



urmm...yg tengah buat aksi malas..adalah saya sendiri...
sekian terima kasih



macam tak ada masa....

bismillah

Salam semua....

Just a short update...kebelakangan ini..saya teramat la sibuk...
pagi bangun lambat...hahhahaha...
petang..tido lagi....cehhhtttt........
malam-time 2 jalan2 with en.hero........

bila time weekend..pagi,petang,siangmalan..kuar en.hero......
buat apa???kuar makan..kuar shopping tak hingat....

dan hari ni..hari isnin..OFF DAY en.Hero...so..saya sendiri pun
mcm tak cukup masa nak update blog..hua3...

k la..ciau lu..~



Monday, December 21, 2009

2Hari Yang best~!

Bismillah...

Salam semua....

jom cerita weekend...hik3..dah lama cik fatin malas nak cite pasal weekend kan???bukan pe..menda yg sama jer..tapi kali nie berbeza sikit..sebab family kitaorg buat kenduri arwah dan kenduri kesyukuran..

hari sabtu mcm besa jer..mula2 breakfast kat umah dulu sebelum kuar then saya dan en.Hero just kuar makan..then Tengok Wayang...hihihihi...bagus betol mood en.hero..saya tak ajak pun dia nak tengok..apa lagi happy la minah nie..ghupanya ada katak di sebalik rumput panjang...en.hero nak tengok SANTAU!perghhh...cerita tu tak la seram sangat...tapi ngerii~!!isk... ngeri ngan seram tak sama ka???apa2 jelah.............then...kami gerak ke Putatan untuk beli barang makanan kat umah.. adoiii...makanan lagi!yerr pastu pegi makan kat Pizza jer...

adoii..sweetnyer senyuman lalink!hihihihi...

[yelah...aku sorang jer nak puji en.hero...kan?kan?kan?]

malam tu..saya masak kat umah tok en.hero..sup kaki ayam..ala..sup terjun jer,sbb en.hero nak balik cepat...sebab ahad kena keja...
[sapa boleh kira berapa kali kami makan dalam 1 hari..?????ekekekeke]

Hari ahad lak..pagi tu en.Hero keja..al-maklum la..minggu nie,minggu lawatan orang-orang besar sebab Kapal selam pertama Malaysia dah di Teluk sepanggar[KD Tengku Abdul Rahman]..so panglima apa tah nak melawat kem tentera darat kat tempat en.hero keja...En.hero kena Kawad lak 27hb nie sbb ada lawatan panglima...minggu yg Busy bagi en.hero...kesian..

huuu..dah..berbalik pada cerita....petang en.hero kuar..dan kami pun kuar ke Putatan jap pegi gunting rambut en.Hero then beli barang kenduri yang mama lupa beli...pastu..sempat agi kitaorang singgap snap2 gambar kat Pantai..ekekeke...dah gelap plak tue...



ceh..sila abaikan muka saya itu!

I Love u Sayang Now and Forever..~..
Thanks for everything...!!!


eh..apa pasal pula ada popo nie??hihihi..sebenarnya..kami jalan berdua jer..pahtu sampai putatan..nampak popo n baba dier..apa lagik..dier pown nak naik moto..huhuhu..layan jelah...

sampai2 jer kat umah...besiap2 nak kenduri..except en.Hero yg tak tukar baju..huahuahuahuahua...hubby Busyuk okey!~




yang saya bulat2kan tue adalah..sendiri jawab..

k lah..saya pun tatau nak tulis apa lagi..k lar..ciau dulu....

potpet cik fatin:
arissa zahra dah genap 1bulan..dah 4kg!fuh..makin tombam..



Friday, December 18, 2009

Terharu....

Bismillah...
Salam semua.....
Ini merupakan entry ke-2 saya pada hari nie...al-maklumla cuti kan!wawawawa.....macam org keja pulak cik Fatin nie...verangaaannn lebey.!sebenarnya...en.hero kan cuti...jadi,dengan rela hatinya beliau keluar untuk jumpa cik fatin...huhuhuhuhuuhu...kesian en.hero..dia pula dok kira hari..berapa hari lagi kami dapat jumpa =(..
xpe sayang....insyallah..lepas B balik Ops bulan 5 nati...saya cuba utk balik ujung minggu..biarpun sekejap..

Tadi,en.hero bawa saya pegi menyopping...yelah..nak buat persediaan utk ke Sandakan..biarpun niat saya nak menyopping itu nanti..tapi en.hero nak juga menyopping....aktiviti dimulakan dengan mengorek Mulut CIMB en.hero[hehehehe..gomen kan dah gaji!]..then sumbat perut yang asyik lapar dan tak kenal erti kenyang ni... ala..makan KFC jerrrr.....alamat muka kitaorg nie,muka ayam KFC..smpai pekerja dorang pown kenal kami...apa tak nyer..seminggu mau 3-4kali pegi makan..isk..isk..isk..

sudah  begitu..kami pegi menyopping...aiyooo....Terharu saya...sebab en,hero....belikan ini...........

fuhhhh..rasa mcm membazir je kan???saya asalnya nak pinjm beg en.hero jer...alih2 dier belikan yg baru buat saya...Selama nie..saya tak nafikan en.hero mmg xpenah nak kasi perhiasan bagai kat saya..tapi kalau bab barang macam gni..selalunya beliau la yg akan support!~ Jam Bonia 2..tak termasuk perhiasan yerp!i2 keperluan kan????....
Nasib la beg nie xmahal sgt...n ada diskaun jugak..al-maklum la musim krismas kan..tapi kalau dah mencecah RM4**.**  lumayan jugak kan?!bagus belikan i cincin ke..hahahahahaha...

Makasih jugak pada en.hero sebab belanja saya beli pakaian TUT...hahahahahaha...bagi i normal..sebab en.hero mmg gatai suka belikan pakaian TUT tiap kali gaji...muahahahahahaha ..giler ko..karang ada mulut busuk kata..baru takat belikan barang mcm g2..dah kepoh satu dunia!suka hati i la...blog i...xsuka jgn baca okey~!

Tapi tadi kan kwn2...ada org busuk hati ckp kat saya...tau la dier 2 Keja gaji BERJUTA_JUTA.. [rupiah kot! sebab xla kaya mana pun....]dia nmpak saya dok usung beg yg en.hero belikan...then cakap kat saya..

"ala...diskaun memang la ko mampu beli..aku yg harga seribu pun aku mampu~"


yelah..haku apa lagi..mula la........

"ala...kalau aku suru ko belikan aku..bebulu jugak n tau la ko kaya!tak mcm kami ni ha...miskin...."

sabar jelah daku...............huhuhu..manusiaaaaaa...ntah apa-apa betul!dier ingat dier sorang jer mampu beli beg harga beribu 2..perghhh...tak heran la...kami ne xpandai membazir..beli barang pun tunggu diskaun jerr... kalau tak jgn harap la nak beli barang yg xpenting mana keperluannya...

k lar..ciau lu..TaTa...



Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com