bismillah...
Salam semua......................
Bagi saya...cinta itu bukan hanya sekadar cetusan perasaan....Ianya satu perasaan yang membuatkan diri kita tidak sempurna,melainkan kita bersama org yg kita cintai...its make me complete...hidup penuh dengan dugaan, kadang kita gembira,kadang kita bersedih..itu semua adalah pro dan kontra kehidupan........
saya adalah seorang yang kelam kabut,sensitive,degil, namun "dia" mempunyai sifat yang berlawanan dengan diri saya..seorang yang agak tenang dan mampu mengawal perasaan dengan baik....orang kata,yg sama perangai tentu akan serasi...tapi saya rasa pendapat itu salah,hidup ini perlukan pro dan kontra untuk memastikan keseimbangan dalam kehidupan......dan saya rasa itulah rahsia hubungan saya dan en.hero......
cik fatin sejak kebelakangan ini,dah jarang buat ayat yang agak gila-gila seperti sebelum ini..........saya sendiri pun tak tahu mengapa.....
ok dah...kita berbalik pada cerita sebenar..sambungan entry semalam...............
Yuhuuu.....setelah kepenatan meredah hutan belantara.....
[yelah tue,hutan belantara konon!~]
Saya dan en.Hero terus ke K.K yg perjalanannya dari hutan lipur
mengambil masa dalam 45minit.....hampir 1jam juga. nasib naik moto.....
kalau naik kereta mau 1jam 30 minit okey!
bukan sebab apa..Traffic Jem yang makin menjadi-jadi...naiik moto..okey lerrr..duk celut2..huahuahuahua....
jgn pulak korang tiru aksi en.Hero dgn Rxz nya...oh~!yerrrrrrr.....sebelum 2......mari usha cat baru RXZ en.hero......
Cat+Tayar jer yang baru...en.hero Cat sendiri.......................save sikit duit kan???????
oh..ok2.......kami just makan kat KFC..malas nak fikir nak makan kat mana lagi,
nmpak KFC area Segama terus singgah...sebab depan jln jer...wawawa............ sebenarnya kami berdua nak
pegi taman orkid inanam..tapi xjadi pulak,sbb area inanam mcm nak hujan...dah separuh jln pulak tue....
rugii..rugii..rugii..~!
Tapi en.heroo..bawa ke sini la pulak!~
sapa tau?????kembangkan idung cepat!!!!!!
huhuhuhuhuhu..teka la.....................
jwpannya....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Kampung Warisan,Muzium Neg.Sabah......hahahaha....
suruh org teka...tapi sibuk bagitau jawapan...apa daaa....
kata en.hero..lantai rumah arwah tok wan en.hero yg kat selama.perak
sama mcm yg dalam gmbar tue.....tapi area dapur jelah....huhuhuhuhu....
best kan??????
dah jom layan gmbar......
Saya nak en.hero buatkan rumah sejibik macam umah kat belakang tuh!!!!
[mungkin atap jelah yg tukar]
i love this pic....
ehhhh....main sorok2 la pulak minah nie.....
sorok2 part 2..main tembak2 okey!
okey..lepas hilangkan penat berehat di pondok2...kami berdua
singgah putatan..sebab mama pesan kuih pau..urmmmm...lepas tue baru kami berdua ke pasar
beli lauk..ikan n sotong utk dimasak..........
oh...hati saya sgt gembira melihat en.hero makan masakan saya..
nasi bertambah-tambah......paling best bila kena puji..hahahaha~!
[cikfatin mmg suka kena puji..]
kesimpulannya...saya amat bahagia..dan semoga kebahagiaan ini berkekalan.......
potpetcikfatin:
2hari lagi =( tak bestnyer!