bismillah...
salam semuaaa...
haaaaa...kali nie laaaaaa....cik fatin nak habiskan cerita dlm 1 entry...
jadi berhati-hati yerp!sebb entry nie mungkin berjela-jela..dan manyak gambar...hua2..
okey..lepas entry pasal taun baru cina 2...keesokan hari nya ada sambutan maulidurrasul
tapi our kolej just buat ceramah maulidurrasul...alhamdullillah dengan izin Allah Program saya berjalan dengan lancar.....tak sangka....cadangan saya di luluskan pengarah dan saya sendiri di beri peluang utk menguruskn prog. tersebut...
nurses 2 be...

okey..cita maulidurrasul nati smbung lagi..sbb ada gmbar tak masuk dlm laptop..
i mean masa perarakan peringkat daerah sandakan...
********************************************************************
27/2/2010
7.00pm-10.00pm..
ladies nite aras 4
Theme:black & white...
malam 2 jugak..penghuni aras 4 KKS buat party..lebih kurang mcm ladies night..
tapi xda la over sgt..just buat game..n makan2..
free dance game...karas la kamu jadi batu..agagaga
atoiiii..nie la kelemahan kalau bnyak gmbar tak da..
tak pe..ada masa saya share lagi yerp!ingat..saya dah hutang 2...
************************************************************************************************
3&4 March 2010
Female Surgical & Orthopedik Ward
2days clinical at Hospital Duchess Of Kent.Sandakan
okeyyyy..cik fatin dah turun ward sebenarnya..dats why la bz memanjang+penat...
tak banyk la boley share sbb cik fatin tak da cita yg sadis tok di kongsi..
namun pengalaman sepanjang berada di ward betul2 buat cik fatin menghargai kesihatan yg cik fatin ada...
betul2 menghargai keluarga cik fatin,org yg menyayangi cik fatin....kawan2 cik fatin....
kerana di sana..cik fatin dpt melihat kepayahan pesakit meneruskan kehidupan..
berjuang untuk terus hidup..biarpun keadaannya amat sukar utk di ungkapkan dengan kata-kata...
Keikhlasan amat penting dalam meneruskan kerjaya saya....jika tidak..
pasti kami akan tangisi perbuatan kami pada setiap malam................
any way..enjoy pics cik fatin n kawan2..
JP.Nurul Fatin Farhah
at klas..
staff room FSW.
JP Nisa,JP,Nurul,JP Pamela,JP Rosia
JP Rozitah,JP Nisa,JP Pamela,JP Rosia,JP Nurul,JP Ratna
curik2 gmbar..habisla kalau sister nmpak!wahahahahaha
cute ah poh...
with kak diah...
actually i really close with kak diah...n kat kolej panggil kami adik beradik..
hahahaha..jauh panggang dari api..sebb sorang 2 kulit mcm kena panggang...
agagagaga...paham2 la sapa kan??right now i miss her...hahahaha...
sbb almost everyday kitaorg akan gaduh..kak diah bujang lagi..actually dia pengajar u41 kami... masih bujang okey.....................minggu nie..kitaorg tak dpt la hang out sama2...
*********************************************************************
hahahahaha..muka mamat nie mmg xleh tinggal~
miss u a lot Tayang~!nie mms baru kuar oven..
tadi petanggg baru kena send...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
encemnyer manjer i...
lantak la korang nak kata apa...
lagi2 mulut busuk+Longkang 2 msti sakit hati bila i dok cerita pasal kitaorg...
okey la...macih yerp b....bulan lalu jer almost rm600 en.hero dok kirim kat saya..
bulan nie pown dah rm400...len lagi yg saya tak kira...atoiiiii......manyak duit tayang dah abis..
gara2 perbelanjaan yg banyak....macih yerp b~!!!!i love u manjerr~
xsabar tggu adiah 2 dari b...waaa....miss u manyak2..uhuk3
simpan duit yer b.....jgn lupa tau!
[opsssss...telebih suda xleh cita lebih2]
for the next step...natikan berita saja...sabarrrr....huhuhuhu~
k la....penat okey....ciau lu..tata