Bismillah.....
Salam semuaaaaaaa..................
Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...............................................................punya lama tak update blog i..
cik fatin tersangat la bz...sangat2 bz..hahahahahaha...yelah 2...
memandangkan kami skrng mid sem break..so cik fatin dah ada di k.k...
tapiiiiiiiiiiiiiiii......en.Hero xbalik OPS lagi....uhuk3...bulan 6nanti baru boleh jumpa manjer i~!
auccchhhhhh...telebeh sudaaaaaaa............
sebelum dipanjangkan cerita.....
kemarin 5hb muncul lagi..menandakan sudah 34bulan kami bersama....
which mean already 2years and 10 months....2months to go for our 3rd annivasary..
ohhh..saya sangat rindukan en.Hero...sangat rindukan dia.....
dan...di KKS saya sangat sibuk.....tapi demi masa depan,saya snggup....
kalau tak habis la saya kena bayar110K ngan kerajaan kalau keluar..hahahahahaha...
any way..saya sngat bnyak cerita tok dikongsi...tapi..kita cerita 1 per 1 yerp!...
okey....1st....masa chinese new year...persatuan pelatih cina kks telah menganjurkan rumah terbuka...
oleh kerana cik Fatin presiden G1/2010...saya di amanahkan utk merancang persembahan....
dan..saya dengan jayanya telah berjaya mengetuai persembhan tersebut..
biarpun bukan cik fatin menari..hahahahaha
my dancer..
[ingatkan nak kongsi video..tapi saiznya bear betul]
cik fatin terharu dgn dorang sebab kami just ada 1hari utk siapkn persembahan nie.. congrats girls...thanks sebab berusaha bersungguh!
dannnn...hari 2 jugakkk adalah hari yg manyak kurang asam!
sebab cik fatin kena ikut pertandingan mkn limau masam!!!
ohhhh..goshhh...gmbarnya biarla jadi simpanan peribadi cik fatin...
xmau show off....maluuuuuuu!!
hahahahahahaha..anyway.....
sambung next entry yerp..........................



No comments:
Post a Comment