Bismillah...
Assalamualaikum.
hi.lama suda tidak update blog kan? sebab? MALAS gink.
bukan apa since last week saya agak bizi melayan en.fazlan yang bercuti selama seminggu. and of course he stay at my house.dan saya confirm menjadi bibik kepada beliau. memasak.membasuh.mengemas.mengurut. meng segala..
and minggu nie beliau dah masuk kerja.boleh la rileks sikit but lepas office hours saya sudah di booking untuk menjadi bibik beliau. ha ha ha
cerita masa cuti pun tak ada yang menarik..sebab? kitaorang hanya menghabiskan masa di rumah saja dengan memasak. ada pun keluar pegi pasar. shopping di servey. and ada la kuar ke Suria untuk sattlekan nafsu bersopping bersama beliau..
nah.ikan apa lagi tu kunu...
Ikan keli ba tu.semalam sudah selamat di masak Ikan keli masak lemak cili padi. wohohohohohoh. TERBAIK!
well..ikan tu en.Hubby yg pancing disungai ka paya kalau nda silap. hehehehe.. gila banyak.
ok la.tiada idea mau update apa.dan sekarang pun tiada idea mau masak apa untuk beliau pulang kerja nanti.
BYE.!


No comments:
Post a Comment