Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, February 13, 2011

Sorang jer.


Bismillah,

Salam,

Urm,dah petang..bru nak lunch..kesian my gaster. Pala dah pening,badan dah jadi hypo ok!

Nie semua gara2 air yg xda sejak semalam di kolej.menyampah ok!

Kesudahnya daku kena kuar mkn sorang sbb kwn2 yg len dah mls nak kuar..kalu aku boleh telan maggie tak pe jugak..ni xboleh nak melahap menda 2..k la esok aku dah kena keja.
Jd blog akn sdkit trabai.

Cau luk.bye!
Update via mobile phone

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com